ژاوی، سرمربی بارسلونا، در مصاحبه خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ به طعنه اخیر ژوزه مورینیو به بلوگرانا پاسخ داد.

ژاوی: طعنه مورینیو؟ جوابش را نمی‌دهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان بایرن مونیخ است تا دیدار برگشت خود با این تیم را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار کند. بایرن دیدار رفت را با نتیجه 2-0 پیروز شده بود و شاگردان ژاوی فردا شب به دنبال گرفتن انتقام از باواریایی‌ها هستند.

اما ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی از فرصت استفاده کرد تا طعنه ژوزه مورینیو به تیمش را پاسخ بدهد. مورینیو که تیمش، رم، در لیگ اروپا حضور دارد با هدف گرفتن بارسا از آنها به عنوان "کوسه‌‌های شکست‌خورده" لیگ قهرمانان یاد کرد و گفت به زودی ژاوی و تیمش را مثل رم در لیگ اروپا خواهد دید.

ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:" به مورینیو چیزی نمی‌گویم. اگر مجبور بشویم در لیگ اروپا بازی کنیم سعی خواهیم کرد با تمام توان رقابت کنیم و تنها برای قهرمانی در آن رقابتها خواهیم جنگید".

بارسلونا فردا در نوکمپ در حالی مقابل بایرن صف‌آرایی خواهد کرد که همه امیدش به دیدار دیگر این گروه یعنی مسابقه اینتر و ویکتوریا پلژن خواهد بود که در شهر میلان برگزار می‌شود. در صورت پیروز شدن ویکتوریا بر نراتزوری امیدهای بارسا برای حذف نشدن از گروهش به مراتب بیشتر خواهد شد.