گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز، می‌تواند این تیم را در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر همراهی کند.

تلاش بیل جواب داد: ستاره ولزی به جام جهانی رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بیل که در چند سال اخیر همیشه با مصدومیت‌های متعدد روبرو شده و نتوانسته بود رئال مادرید را در بسیاری از دیدارهای حساس همراهی کند، پس از جدایی از این باشگاه هم همچنان با معضل مصدومیت روبرو است. 

این بازیکن با پایان مهلت قراردادش با رئال در تابستان امسال به لیگ آمریکا نقل مکان کرد و به لس آنجلس اف سی پیوست اما در این تیم نیز بار دیگر مصدوم شد و این بار این نگرانی وجود داشت که شاید نتواند تیم ملی ولز را در جام جهانی همراهی کند. 

این مهاجم 33 ساله از زمان حضور در لس آنجلس اف سی تنها در دو بازی در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و در 10 بازی دیگر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و دو گل نیز به ثمر رساند اما هنوز حتی در یک بازی هم نتوانسته به صورت کامل و 90 دقیقه در زمین بازی حاضر باشد. 

لس آنجلس اف سی موفق شد به دیدارهای پلی آف لیگ فوتبال آمریکا راه پیدا کند اما بیل در این مسابقات نیز غایب بود اما حالا بار دیگر به صورت کامل به تمرینات گروهی برگشته و آماده است تا در روز شنبه در فینال ام ال اس روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد و در صورت نیاز وارد زمین شود. 

این خبر بسیار خوبی برای تیم ملی ولز است که می‌تواند ستاره اصلی تیمش را در فاصله نزدیک به دو هفته تا آغاز جام جهانی 2022 در اختیار داشته باشد و نگرانی‌های آنها از این بابت رفع شده است.