علیرضا حقیقی در سوپر جام با وجود اینکه در برابر ضربه امیر ارسلان مطهری تسلیم شد؛ یک بازی خاطره انگیز از خود به نمایش گذاشت.

حقیقی و سوپر جام، مهارهای عالی و مصدومیت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او در دو سه صحنه دروازه تیم نساجی را از فروپاشی نجات داد و به طور حتم اگر مهارهای این دروازه بان نبود، استقلال به نتیجه بهتری می توانست، به پیروزی برسد. در نیمه نخست در دو صحنه علیرضا حقیقی به مهدی قایدی اجازه گلزنی نداد. بعد از گل اول استقلال هم دروازه بان تیم نساجی در موقعیت نسبتا تک به تک ضربه محمد محبی را مهار کرد تا در نهایت استقلال با همان یک گل امیر ارسلان مطهری برنده و قهرمان سوپر جام شود.

در دقایق پایانی بازی برخورد آرش رضاوند با علیرضا حقیقی موجب مصدومیت سنگربان نساجی شد و موجب خوابیدن بازی به مدت 5 تا 6 دقیقه شد. از آنجایی که نساجی همه تعویض های خود را انجام داده بود، علیرضا حقیقی چاره ای نداشت که بلند شود و به بازی ادامه دهد. دست سنگربان تیم ملی در جام جهانی 2014 به سوپر جام بر خلاف جام حذفی نرسید اما او می تواند از عملکرد خود در این بازی راضی باشد، چون دریافت های خوبی داشت و مانع از این شد که استقلال روی همه حملات خود به گل برسد.

5 کلین شیت در 11 هفته سپری شده و حضور در رده ششم به همراه نساجی که بهترین موقعیت نساجی در تاریخ لیگ برتر به حساب می آید، نشان می دهد، علیرضا حقیقی با وجود عدم دعوت به تیم ملی روزهای خوبی را در فوتبال ایران سپری می کند و به طور حتم یکی از ارکان موفقیت نساجی در یکی دو فصل اخیر بوده است. البته او می توانست در سوپر جام هم دست به یک کار بزرگ بزند اما استقلال آنقدر حمله کرد که در نهایت در برابر یک ضربه مغلوب شد. ضربه امیر ارسلان مطهری که به زیبایی هر چه تمامتر در کنج دروازه جای گرفت. با وجود اینکه مهاجم استقلال روی ضربه کرنر به توپ ضربه زد مدافعی از نساجی را مزاحم خود ندید و در نهایت ضربه اش را به جایی زد که باید می زد.