مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.

شجاع: نیاز نیست من بگویم کی‌روش چه کسی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” شجاع خلیل‌زاده در خصوص شرایط تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی گفت: تمرینات خیلی سنگینی را برگزار می‌کنیم و با برگزاری اردوی خوب آماده حضور در جام جهانی می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است و امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره کار کردن با کی‌روش گفت: نیاز به گفتن من نیست. همه آقای کی‌روش را می‌شناسید؛ بزرگ هستند و کار بلد. امیدوارم با ایشان برای اولین بار در تاریخ به مرحله بعد برویم. هدف ما مرحله بعد جام جهانی است و ان‌شالله با دعای خیر مردم به این مهم برسیم.

مدافع تیم ملی درباره گروه ایران نیز گفت: به نظرم گروه بسیار سختی داریم و همه می‌دانید انگلیس، ولز و آمریکا تیم‌های خوبی هستند. امیدوارم با تمرینات خیلی خوب و تدابیر کادر فنی نتایج خوبی بگیریم.

خلیل‌زاده در مورد بازگشتش به قطر بعد از درخواست الاهلی توضیح داد: آن روزی که ما برگشتیم فیفا دی نبود. آن روزی هم که آقای کی‌روش تشریف آوردند به باشگاه الاهلی صحبت‌هایی شد که ما در خدمت تیم ملی باشیم. یک سری سو تفاهم شده بود که ما برگشتیم و حل شد.

به نظر می‌رسد اعتماد کی‌ر‌وش را به دست آورده‌اید. مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم بتوانم با بهترین عملکرد رضایت آقای کی‌روش را به دست بیارم.