دروازه‌بان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند از مرحله گروهی جام جهانی بالا بروند.

بیرانوند: متعهد شدیم تاریخ‌سازی کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی گفت: به جام جهانی نزدیک می‌شویم و تمرینات را پشت سر می‌گذاریم؛ هرچند غیر از دو، سه لژیونر، بقیه آنها نیستند. دو هفته است صبح و عصر تمرین می‌کنیم و تمام بازیکنان آماده هستند.

او ادامه داد: تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و ان‌شاالله در بازی دوستانه پیش رو نمایش خوبی داشته باشیم و آماده جام جهانی شویم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در خصوص آخرین وضعیت خود ابراز کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و مثل سایر بازیکنان تمرینات را در دو نوبت انجام می‌دهم. همه آماده هستیم تا یک نمایش خیلی خوب در جام جهانی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم.

بیرانوند یادآور شد: حریفان ما را همه می‌شناسند و می‌دانند کار سختی داریم؛ متعهد شدیم تاریخ را بسازیم و از مرحله گروهی صعود کنیم و البته با تمریناتی که می‌بینیم و کادر فنی زحمت می‌کشند، امیدواریم به این مهم برسیم.

او درباره شرایط ایران برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی عنوان کرد: ما در دوره قبلی هم خیلی شانس داشتیم و می‌توانستیم به مرحله حذفی برسیم که اینطور نشد. الان هم همان کادر فنی حضور دارند، برگشتند و شناخت خیلی خوبی از بازیکنان دارند. هرچند خیلی دیر اضافه شدند، اما آقای کی‌روش شناخت خوبی از بازیکنان دارند و بچه‌ها نیز می‌دانند سرمربی تیم چه چیزی از ما می‌خواهد تا در زمین پیاده کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران یادآور شد: با صحبت‌هایی که کی‌روش انجام داده، مطمئنا شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی داریم و با نمایش خوبی که مقابل سنگال و اروگوئه داشتیم، امیدوار شدیم به این اتفاق برسیم و از مردم هم می‌خواهیم ما را دعا کنند.

بیرانوند پیرامون آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: یک سال است همه از آسیب دیدگی من صحبت می‌کنند، در حالی که من فقط یک مصدومیت جزئی داشتم و با لطف خدا و تلاش کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس که آقای کی‌روش هم پیگیر بودند، به شرایط خوبی رسیدم. در پرسپولیس هم کامل بازی کردم و الان هم بدون هیچ مشکلی کاملا آماده هستم تا مردم را خوشحال کنیم.