عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا، با انتشار پیامی به جرارد پیکه به خاطر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال ادای احترام کرد.

خداحافظی دمبله از پیکه: بازی کنار تو افتخارم بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 0-2 شب گذشته بارسلونا برابر آلمریا در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگا از اهمیت خاصی برخوردار بود چون پیکه در این بازی از این باشگاه و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

تصمیم ناگهانی پیکه برای پایان دادن به دوران فوتبال پر افتخارش که در طول آنها بارها جام‌های متفاوتی را در سطح باشگاهی و همچنین در سطح ملی مانند جام جهانی کسب کرده بود باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و حتی هم تیمی‌هایش شوکه شوند. 

این مدافع اسپانیایی پس از مدت‌ها شب گذشته بار دیگر در ترکیب اصلی بارسا به میدان رفت و در دقیقه 85 در میان تشویق شدید هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ و در حالی که به شدت احساساتی شده بود و اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت تا آخرین حضورش در مستطیل سبز را تجربه کرده باشد. 

دمبله که یکی از گلزنان بارسا در بازی شب گذشته برابر آلمریا بود و ساعاتی پس از پایان این بازی با انتشار تصاویری از این بازی در توییترش به خداحافظی این بازیکن ادای احترام کرد. 

او در توییتی که منتشر کرد نوشت:« یک پیروزی بسیار عالی و یک بازی بسیار خاص. پیکه، بازی کنار تو باعث افتخار من بود. امیدوارم در آینده موفق باشی!!»

پیکه در طول دوران حضورش در بارسا موفق شد قهرمانی‌های متعددی در لالیگا و لیگ قهرمانان به دست آورد و یکی از پرافتخارترین بازیکنان این باشگاه به حساب می‌آید.