بارسلونا امشب در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف ویکتوریا پلژن خواهد رفت. این می تواند اولین بازی دو بازیکن بارسلونا در لیگ قهرمانان باشد.

اولین تجربه لیگ قهرمانان برای 2 بازیکن بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از 288 روز بار دیگر در نوکمپ و در یک بازی لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت. حریف بارسا ویکتوریا پلژن است و قطعا بارسا شانس اول پیروزی خواهد بود. باشگاه کاتالان فصل گذشته نتوانست از دور گروهی صعود کند و با قرار گرفتن در رده سوم گروهش، به لیگ اروپا رفت. بارسا در لیگ اروپا هم با شکست از آینتراخت فرانکفورت در یک چهارم نهایی، حذف شد.

بارسلونای فصل جاری هیچ شباهتی به تیم فصل گذشته ندارد و با تقویت خود حالا یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ محسوب می شود. بارسا البته در گروه دشواری قرار گرفته و در هفته های پیش رو باید به مصاف بایرن مونیخ و اینتر برود.

دو بازیکن جدید بارسلونا امشب این شانس را دارند تا برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان بروند. رافینیا و پابلو توره تاکنون در لیگ قهرمانان بازی نکرده‌اند. رافینیا از لیدزیونایتد به بارسلونا پیوسته و پیش از این هرگز در یک رقابت اروپایی حاضر نبوده است. ستاره برزیلی در بازی شنبه شب برابر سویا توانست اولین گل رسمی خود برای بارسا را نیز بزند و امشب به احتمال فراوان فرصت بازی برابر ویکتوریا را پیدا خواهد کرد.

 پابلو توره، بازیکن جوان بارسا، نیز فصل قبل برای راسینگ سانتاندر در دسته سوم فوتبال اسپانیا بازی می کرد و نام او حالا در فهرست لیگ قهرمانان بارسا به چشم می خورد. او البته در مقایسه با رافینیا شانس زیادی برای حضور در میدان ندارد.