سید حسین حسینی مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.

 سید حسین حسینی: شب و روز به صعود فکر می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال درباره شرایط تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع این رقابت‌ها گفت: در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و نظم و انضباط خوبی در اردو در جریان بوده است. تمام فکر و ذهن ما این است که از گروه صعود کنیم و شب و روز برای این زندگی می‌کنیم و تمرین داریم. گروه سختی داریم اما تلاش می کنیم تا به این هدف برسیم و مردم را خوشحال کنیم.

سیدحسین حسینی درباره شانس حضورش در لیست نهایی کارلوس کی‌روش گفت: این به نظر کادرفنی بستگی دارد اما من هم تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی باشم.

وی درباره شناختی که از حریفان تیم ملی دارد، گفت: در این مدتی که در مینی کمپ حاضر می‌شدیم هم تمرین می‌کردیم و هم فیلم بازی حریفان را می‌دیدیم. به خوبی آنالیز شدند و تمرینات خوبی داشتیم، امیدوارم نمایش خوبی هم ارائه دهیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال درباره تقابل تدارکاتی با تیم نیکاراگوئه گفت: اینکه می گویند در رده‌بندی جایگاه خوبی ندارند، مهم نیست. برای ما مهم است که بتوانیم بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم و موارد مدنظر کادرفنی را انجام دهیم.