به نظر می‌رسد موضوع دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در جام جهانی هنوز به طور کامل حل و فصل نشده است.

چرا مار کار آقاجانیان به تیم ملی ملحق نمی‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از روز اولی که فدراسیون فوتبال مذاکره با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران را شروع کرد، شرط حضور یک دستیار ایرانی در کنار این مربی را در مذاکرات گنجاند ودر قرارداد سرمربی تیم ملی نیز این مساله آمده است.

کی‌روش از ابتدا جواد نکونام را به عنوان دستیار ایرانی پیشنهاد کرد اما بعد از کش و قوس های فراوان مقدمات برای حضور سرمربی فولاد در تیم ملی فراهم نشد و در نهایت هم این مساله به طور کامل منتفی شد.

بعد از آن فدراسیون دوباره با کی‌روش در این خصوص صحبت کرد و سرمربی تیم ملی مارکار آقاجانیان را پیشنهاد کرد. آقاجانیان که سال‌ها در کنار کی‌روش حضور داشته هماهنگی خوبی با این مربی دارد و فدراسیون فوتبال موظف شده تا مقدمات حضور این مربی در کادرفنی را بعمل آورد.

با اینکه سخنگوی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه روز شنبه هیات رییسه هم خبر از حضور مارکار آقاجانیان داد اما با گذشت 48 ساعت ظاهرا هیچ اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده و خبری از حضور مارکار در اردوی تیم ملی نیست.

تمرینات تیم ملی همچنان بدون حضور دستیار ایرانی پیگیری می‌شود و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ بدهد. اینکه چرا آقاجانیان در اردو حضور نمی‌یابد موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید درباره آن شفاف سازی کند.