دکلان رایس، کاپیتان وستهام، تایید کرد که تیمش در رقابت های لیگ برتر، ضعیف عمل کرده و هواداران حق دارند که بازیکنان را مورد سرزنش قرار دهند.

هواداران حق دارند ما را  هو کنند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وستهام که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است، این هفته میهمان میزبان کریستال پالاس بود و در حالی که بازی تا آخرین ثانیه‌ها با تساوی ۱-۱ جربان داشت، گل مایکل اولیسه در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، سه امتیاز بازی را نصیب شاگردان پاتریک ویرا کرد و ناراحتی هواداران وستهام را به همراه داشت.

پس از این دیدار دکلان رایس ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش اعتراف کرد که حق با آنهاست و آنها موظفند که عملکرد تیمی بهتری ارائه دهند.

رایس در گفتگو با تلویزیون وستهام گفت:"هواداران‌مان حق دارند که انتقاد کنند. آنها پولی که به سختی در می آورند را هزینه می کنند تا بازی ما را تماشا کنند.

ما عملکرد ضعیفی ارائه داده ایم و در حال حاضر باشگاه توقع دارد که پیشرفت کنیم. هواداران حق دارند که پس از بازی ما را هو کنند زیرا ما به اندازه کافی خوب نبودیم و باید بهتر از این ها عمل کنیم.

ما می‌دانستیم که قبل از جام جهانی دو بازی مهم در انتظارمان است و می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم تا وضعیت بهتری پیدا کنیم.

اما متاسفانه این بازی را باختیم و حس خوبی از این بابت نداریم. ما در دو فصل گذشته وضعیت خوبی داشتیم و بازی های این چنینی را به راحتی پیروز می شدیم و در جدول هم جایگاه مناسبی داشتیم.

اما اکنون در جایگاهی که میخواهیم قرار نداریم و باید به خودمان بیاییم.

این شرایط واقعا ناامید کننده است."

فصل گذشته شاگردان دیوید مویس عملکرد خوبی در انگلیس داشتند و تبدیل به یک گربه سیاه برای تیم های بالای جدول شده بودند. چکش ها در نهاین در رتبه هفتم جدول رده بندی جای گرفتند و جواز حضور در لیگ کنفرانس اروپا را دریافت کردند.

آنها این فصل در لیگ کنفرانس اروپا هم بسیار خوب پیشرفته اند و با 6 برد از 6 بازی، صدرنشین گروه خود شدند. اما وضعیت تیم دیوید مویس در لیگ برتر جالب نیست و فقط 4 امتیاز با قعرنشین جدول فاصله دارند.