در شب درخشش کیم مین جائه، ناپولی اختلاف خود با میلان را به هشت امتیاز افزایش داد.

گرانترین مدافع جهان از آسیا می‌آید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، خونسرد، بازیساز و صبور. این ویژگی مدافعی است که هیچکس انتظار نداشت بالاتر از بازیکنانی نظیر سون هیونگ مین و مهدی طارمی، خود را در قامت آماده‌ترین بازیکن آسیایی در نیم فصل منتهی به جام جهانی مطرح کند اما کیم مین جائه از نخستین روز پس از انتقال به ناپولی، نمایشی را ارائه کرد که هواداران این تیم ایتالیایی، چهره جانشین واقعی کولیبالی را در صورتش ببینند.

کیم مین جائه 25 ساله که از فنرباغچه راهی ناپولی شد، در حالی به این تیم پیوست که حتی حضورش در ترکیب اصلی هم قطعی نبود اما او با نمایش آمادگی، به ترکیب اصلی رسید و جایگاهش را حفظ کرد تا مرهمی شود بر فروش ارزانتر از حد تصور کولیبالی. موسی کولیبالی مدافعی بود که در فصول نخست بازی برای ناپولی، پیش‌بینی فروش 100 میلیون یورویی را متوجه خود می‌دید اما پس از تعلل دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در فروش، قیمتش کاهش یافت.

حالا به نظر می‌رسد کیم جائه در موقعیت کولیبالی قرار گرفته و البته باشگاه ناپولی به هیچ عنوان قصد ندارد اشتباهی که در مورد مدافع سابق خود مرتکب شد را دوباره انجام دهد. در حالی که گفته می‌شد این مدافع کره‌ای با برچسب 100 میلیون یورویی در بازار بررسی می‌شود اما اخبار رسانه‌های ایتالیایی بند 50 میلیون یورویی برای فروش او را فاش کردند که موضع ناپولی را متزلزل کرده است.

در همین حین، ناپولی مذاکرات با کیم مین جائه برای امضای قرارداد جدید بدون بند فسخ یا بند جدایی صد میلیون یورویی را بررسی می‌کند و قصد دارد حتی پیش از جام جهانی، رضایت مدافع کره‌ای و ایجنتش را به دست بیاورد چرا که ممکن است شرایط تمدید با این بازیکن پس از جام جهانی دشوارتر از حالا شود.

نکته جالب اینکه ناپولی این فصل تنها ده گل خورده دارد و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به میلان در صدر جدول قرار گرفته و همین موضوع به افزایش ارزش کیم کمک کرده است. او در 20 بازی این فصل تنها یک بار برای تیمش به میدان نرفته و استراحت کرده تا مهره کلیدی خط دفاعی تیم اسپالتی محسوب شود.

این در حالی است که اگر مذاکرات ناپولی و ایجنت این بازیکن به نتیجه موردنظر برسد و بند جدایی 100 میلیون یورویی در قرارداد گنجانده شود، کیم می‌تواند به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شود. پیش از این هری مکوایر در انتقال 83 میلیون یورویی از لسترسیتی به منچستریونایتد این رکورد را جابجا کرد و حالا جدی‌ترین گزینه رکوردشکنی مدافع تنومند 26 ساله تیم ناپولی است.