سخنگوی دولت با اشاره به حضور مستمر رئیس‌جمهور و هیات دولت در بین مردم گفت: در یک سال قبل دیوارهای بین مردم و مسئولان از بین رفت و اکنون بین آنان دیوار وجود ندارد.

امروز بین مردم و مسئولان دیواری وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی دولت با اشاره به حضور مستمر رئیس‌جمهور و هیات دولت در بین مردم گفت: در یک سال قبل دیوارهای بین مردم و مسئولان از بین رفت و اکنون بین آنان دیوار وجود ندارد.

علی بهادری جهرمی امروز، ۱۹ آبان، در حاشیه دیدار با اساتید دانشگاه مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به عنوان دولت موظفیم که نسبت به عملکردمان، مطالبات مردم پاسخگو باشیم. ما باید به منظور شنیدن پیشنهادات در جامعه نخبگان حضور یابیم چراکه نخبگان مهم می‌توانند راهکارهای حل مشکلات را به دولت منتقل کنند و امروز هم در صحبت‌های تمام اساتید نکاتی بود که برای دولت قابل بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از روز اول نشان داد که در میان مردم حضور دارد، افزود: از همان روز اول که هنوز کابینه دولت شکل نگرفته بود، آقای رئیسی برای مشکل دارو به داروخانه ۱۳ آبان و میان مردم معترض رفت و دستورات لازم را به منظور رفع کمبود دارو داد.

سخنگوی دولت ادامه داد: هنگام هک سیستم‌های پمپ بنزین نیز آقای رئیسی در پمپ بنزین حاضر شد. در زمان نبود واکسن نیز آقای رئیس‌جمهور به مراکز واکسیناسیون رفت و از نزدیک پیگیر اوضاع شد. همچنین هنگام بروز زلزله و سیل نیز رئیس‌جمهور و معاون اول او به مناطق آسیب‌دیده رفتند تا از نزدیک از شرایط آگاه شوند.

بهادری اضافه کرد: بنابراین دولت سیزدهم از همان اول نشان داد که کارش حضور یافتن در میان مردم است تا از نظر مردم و کارشناسان استفاده کند. خیلی اوقات مردم نظراتی بهتر از نظرات کارشناسان دارند. رئیس‌جمهور تاکنون در اکثر دانشگاه‌های تهران حضور یافته و در نهاد ریاست جمهوری هم جلسات بسیاری را با دانشگاهیان برگزار کرده است.