بعد از پیروزی استقلال برابر نساجی و قهرمانی در سوپر جام، ریکاردو ساپینتو، تمرینات تیم را به مدت دو هفته تعطیل کرد و قرار است دور جدید تمرینات از پنجشنبه هفته جاری آغاز شود.

استقلال، تیمی که در تعطیلات تمرین می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب تعطیلی تمرینات استقلال این بود که بازیکنان با برنامه‌ای که از سوی مربی بدنساز در اختیار آنها قرار گرفته بود، در این دو هفته، ملزم به اجرای تمرینات اختصاصی بدنسازی و گزارش آن به مربی بودند؛ این تمرینات تا شروع رسمی تمرینات در مجموعه ورزشی انقلاب ادامه خواهد داشت. به نوعی می‌توان گفت استراحت استقلالی ها در این دو هفته استراحت فعال بوده است.

استقلال بعد از شروع دور جدید تمرینات آماده می شود تا اردوی تدارکاتی را در خارج از کشور برگزار کند. ریکاردو ساپینتو مایل است این اردو با حضور همه بازیکنان برگزار شود. بر این اساس برای تدوین برنامه منتظر نتایج بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی می ماند. حضور در تورنمنت چهار جانبه امارات یا برپایی اردوی تدارکاتی در ترکیه یکی از دو برنامه در نظر گرفته شده برای استقلالی ها است و در نهایت باید منتظر ماند و دید که کدام یک اجرایی می شود. این‌طور که از شواهد امر پیداست سفر تیم به پرتغال به طور کل منتفی شده است.