تیم پارس جنوبی جم با هدف بازگشت به لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

زردهای جنوب برای بازگشت به لیگ برتر کم نمی‌آورند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم بعد از دو فصل دوری از لیگ برتر به دنبال بازگشت به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران است. تیم دوست‌داشتنی جنوب ایران که در سال 95 موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد، بعد از 3 فصل حضور در این عرصه به لیگ یک سقوط کرد.

پارسی‌ها که 6 سال پیش با مدیرعاملی بهرام رضاییان مدیرباتجربه فوتبالی و عضو کنونی هیات رییسه فدراسیون به لیگ برتر رسیده بودند، بعد از سقوط به دسته اول بار دیگر این مدیر را بر صندلی مدیرعاملی نشاندند تا بتوانند جشن دوباره صعود بگیرند.

نماینده بوشهر در لیگ دسته اول اگرچه با هدایت ایمان رزاقی راد مسابقات را چندان خوب شروع نکرد اما چند هفته ای است روی دور موفقیت افتاده و برای صعود به لیگ برتر همه تلاش خود را به کار گرفته است. پارس جنوبی در بازی روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی نیز یک ضربه پنالتی را در نیمه دوم از دست داد و به تساوی بدون گل رسید. اگر آن توپ گل شده بود، پارس جنوبی می‌توانست 21 امتیازی شود و تا رده سوم جدول بالا بیاید.

حالا اما زردپوشان جمی فوتبال ایران که یک مسابقه هم نسبت به برخی تیم‌ها از خود از جمله شمس‌آذر قزوین صدرنشین کمتر انجام داده‌اند برای صعود به لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. مدیران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی امیدوارند که تیم محبوب جنوب کشور بار دیگر راهی لیگ برتر شود و در دسته اول فوتبال به کار خود ادامه بدهد.