پپ گواردیولا به سوالی در مورد آینده اش در منچسترسیتی اینگونه پاسخ داد که همه چیز تحت کنترل است و مذاکره به باشگاه بستگی دارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی سیتی قبل از جام جهانی 2022 دیروز به انجام رسید و تیم تحت هدایت پپ گواردیولا ناباورانه 1-2 به برنتفورد باخت. یک هفته دیگر جام جهانی شروع خواهد شد ولی پپ گواردیولا برای تماشای این بازی ها راهی قطر نخواهد شد.

پپ در این رابطه گفت:«من هیچ دیداری را از نزدیک تماشا نخواهم کرد و بهترین شکل تماشای جام جهانی نشستن مقابل تلویزیون و از خانه است.»

یکی دیگر از سوالات مطرح شده از گواردیولا در مورد قراردادش با سیتی بود. قراردادی که در پایان فصل تمام می شود:«همیشه گفته ام که پاسخ این سوال را نمی دهم. همه چیز تحت کنترل است و خوب پیش می رود. وقتی باشگاه صلاح بداند و وقت کافی برای مذاکره داشته باشیم، در این مورد تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.»

پپ در این رابطه که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در او برای ادامه کار در سیتی خواهد شد گفت:«اینکه از مربیگری همچنان لذت ببرم. قرار نیست همیشه ببریم و شاد باشیم. قرار هم نیست همیشه اوضاع بر وفق مراد شما پیش برود. حتی تعداد موفقیت ها در 6 یا هفت سال اخیر هم تاثیری در تصمیم من ندارد. برایم مهم است در تیمی باشم که از مربیگری لذت ببرم.»

این سرمربی اسپانیایی در سال 2016 به منچسترسیتی پیوست و او تا امروز موفق به رقم زدن بهترین دوره تاریخ این باشگاه متمول شده است.

پپ گواردیولا در مورد اینکه ممکن است در باشگاهی دیگر هفت سال مربیگری کند، گفت:«ماندن برای هفت سال در تیم دیگر؟ نه، فکر نمی کنم. پیدا کردن آنچه در اینجا به عنوان یک سرمربی به دست آوردم،  دشوار است. من برای مدت طولانی است که روی نیمکت تیم حضور دارم. شما نیاز به حمایت دارید، البته کسب نتایج خوب نیز به شما بسیار کمک می کند و این غیرقابل انکار است.»