ادین ژکو، ستاره باتجربه اینتر، مدعی شد 15 سال است چنین روند درخشانی را از خود ارائه می دهد.

15 سال است  این قدر درخشان ظاهر می‌شوم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو، مهاجم 36 ساله نراتزوری، با زدن 9 گل و ارسال چهار پاس گل در این فصل هیچ نشانه ای از افت نداشته و این ستاره بوسنیایی امروز نیز با دو بار گلزنی برابر آتالانتا، ستاره اینتر در جریان برتری 2-3 و دشوار در برگامو لقب گرفت. ادین ژکو در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد قراردادش در انتهای فصل با اینتر تمدید شود.

ادین ژکو گفت: "ما کمی این بازی را کند شروع کردیم، اما با دریافت گل اول از خواب بیدار شدیم و البته دفعه قبل نیز همین اتفاق رخ داده بود. در نهایت وقتی برنده می‌شوید همه چیز خوب و هنگام نبردن اوضاع بد است. آتالانتا همیشه حریف خطرناکی است، اما ما واقعا بعد از دریافت گل اول از خواب بیدار شدیم و از آن به بعد عملکرد خوبی داشتیم.

من از فرم خودم تعجب نمی کنم و بیش از 15 سال است که این کار را انجام می دهم. ممکن است دیگران تعجب کنند، اما برای من اینطور نیست. امیدوارم بازی بعدی را نیز ببریم و همانطور که بعد از بولونیا گفتم، ما همشه باید به جلو نگاه کنیم و نه به نتایج بازی های گذشته. ما باید به ناپولی برای یک فصل عالی چه در سری آ و چه در لیگ قهرمانان اروپا تبریک بگوییم، اما هنوز راه زیادی در پیش است.

احتمال ماندن در اینتر؟ من تا ژوئن و پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارم و تمام تلاشم را در ادامه فصل خواهم کرد. من می‌خواهم در اینتر مانده و به بازی در این تیم ادامه دهم، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."