دو باشگاه یونایتد و سیتی، عملکرد انزو فرناندز هافبک آرژانتینی باشگاه بنفیکا را تحت نظر دارند و در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهند کرد.

رقابت تیم‌های منچستری برای جذب ستاره آرژانتینی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز، هافبک وسطِ جوان و 21 ساله آرژانتینی در تابستان امسال باشگاه ریورپلاته را ترک کرد و برای بازی در قاره اروپا به شهر لیسبون سفر کرد تا لباس بنفیکا را بر تن کند.

عملکرد انزو فرناندز در این فصل برای بنفیکا چشم‌نواز بوده و تاکنون، 3 گل و 3 پاس گل برای تیمش ثبت کرده است. همچنین بنفیکا در گروهی که پاری سن ژرمن و یوونتوس در آن حضور داشتند، توانست صدرنشین شود.

قبل از پیوستن انزو به بنفیکا، دو باشگاه منچستر یونایتد و وولورهمپتون خواهان او بودند اما حالا پس از گذشت سه ماه، علاقه یونایتدی‌ها به او دو چندان شده و طبق اخبار رسانه‌های نزدیک به باشگاه منچسترسیتی، کادرفنیِ پپ گواردیولا عملکرد او در لیگ قهرمانان اروپا را زیر نظر داشته و حالا سیتیزن ها هم به لیست مشتریان او اضافه شده‌اند.

هافبک مستعدِ آرژانتینی تا سال 2027 با بنفیکا قرارداد دارد و بند فسخ 120 میلیون یورویی که در قراردادش گنجانده شده، کار را برای غول های شهر منچستر سخت و دشوار می‌کند.