جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، عکسی به یادگار با تمامی افتخارات خود با لباس این تیم گرفت.

جرارد پیکه با همه افتخاراتش عکس گرفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که خبر غیرمنتظره و عجیب خداحافظی جرارد پیکه از دنیای فوتبال منتشر شده و هواداران بارسلونا را شوکه کرد. جرارد پیکه در بهترین دوران تاریخ بارسا نقش مهمی در ثبت افتخارات فراوان این باشگاه ایفا کرد و بی تردید او یکی از بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا لقب گرفته است.

قبل از انتقال به انگلیس و باشگاه منچستریونایتد، جرارد پیکه هرگز در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان نرفت. همچنین پیکه تنها 23 بازی در چهار فصل برای شیاطین سرخ انجام داد و یک فصل را نیز به صورت قرضی در رئال ساراگوسا سپری کرد. این مدافع بلند قامت در سال 2008 به نوکمپ بازگشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در یک دهه اخیر لقب گرفت.

هشت بار قهرمانی در لالیگا، هفت جام کوپا دل ری، شش سوپرکاپ اسپانیا، سه لیگ قهرمانان اروپا، سه سوپر جام اروپا و سه جام باشگاه های جهان فوتبال، 30 جام جرارد پیکه در سال های اخیر با لباس بارسلونا بوده و او را تبدیل به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال کرده است. حالا جرارد پیکه در ورزشگاه نوکمپ حضور یافته و این قاب تاریخی را با همه عناوین و افتخارات خود در لباس بارسلونا به ثبت رساند.