تیم فوتبال سپاهان از روز آینده تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

آغاز دوباره تمرینات سپاهان از چهارشنبه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ داخلی در کشورهای مختلف به دلیل در پیش بودن جام جهانی که البته در ایران زودتر انجام شد تیم‌ها به استراحتی تقریبا دو هفته‌ای رفتند که حالا با پشت سر گذاشته شدن این زمان رفته رفته شاهد شکل‌گیری دوباره تیم‌ها و تمریناتشان خواهیم بود. در اصفهان هم مورایس روز آینده یعنی چهارشنبه 25 آبان ماه را برای آغاز دوباره تمرینات تیمش انتخاب کرده است؛ تمرینی که قرار است با اضافه شدن بازیکنان خارجی کلید بخورد که البته هنوز به اصفهان وارد نشده‌اند.

از سپاهان درنهایت رامین رضائیان و پیام نیازمند توانستند خودشان را به جام جهانی 2022 قطر برسانند ولی امید نورافکن در گام آخر خط خورد تا احتمالا ژوزه مورایس برای او استراحتی ویژه در نظر بگیرد و با این وصف او دیرتر از سایرین به تمرینات سپاهان اضافه خواهد شد تا استراحتی هم داشته باشد..

سپاهان با وجود شروع خوب در رقابت‌های لیگ برتر طی دو هفته ابتدایی از هفته سوم تا ششم نتوانست نتایج خوبی کسب کند ولی پس از تعطیلات فیفادی بار دیگر شاهد بازگشت این تیم بودیم و با کسب سه پیروزی و دو تساوی از 5 مسابقه آخر خود 20 امتیازی شد و با رتبه چهارمی به تعطیلات رفت.

طلایی پوشان اصفهانی که با کسب تساوی بدون گل در رفسنجان به تعطیلات رفتند در شروع دوباره مسابقات به انزلی سفر خواهند کرد تا مقابل شاگردان مازیار زارع بازی کنند.