سرمربی چوکا تالش با انتقاد به شرایط این تیم، مدعی است که مدیران باشگاه در جهت حفظ شان و جایگاه آن تلاش کنند.

اشجاری: پول نمی‌دهند و در امور هم دخالت می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله سه روز مانده به دیدار این هفته چوکا مقابل تیم صدرنشین شمس آذر قزوین، اکنون وضعیت در جمع سبزپوشان به بدترین شکل ممکن پیش می‌رود و بازیکنان آن با اعتصاب طی دو روز اخیر، در تمرینات نیز حاضر نشده‌اند و مالک باشگاه نیز مدعی شده به واسطه شکست‌ها، هزینه‌ای برای این تیم نخواهد داشت.

حسن اشجاری سرمربی چوکا تالش با اشاره به این وضعیت گفت: روزی که تیم را تحویل گرفتم مربی دیگری تیم را بسته بود و بعد آن را ول کرده و رفته و مربی دیگری آمد و در نهایت ما هفته پنجم در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که دریافتی نداشتیم و وضعیت تیم به هم ریخته بود. سه بازی اول ما با سه تیم مدعی خیبر، پارس جم و آستارا بود و سه مساوی گرفتیم و شرایط خوب بود ولی انقدر بدقولی شد و زمان پرداختی را عقب و جلو کردند که شرایط تیم به هم خورد. چند بازی را از دست دادیم و اوضاع‌مان بدتر از قبل شد. این شرایط فنی نیست و وقتی باشگاه مالک ندارد و هزینه‌های یومیه و تغذیه بازیکن و... را هم نداریم دیگر تمرکزی روی مسائل فنی وجود ندارد، با همه این مسائل آقای نامداری مصاحبه می‌کند و می‌گوید به تیم بازنده پول نمی‌دهم.

وی ادامه داد: امروز این حرف را می‌زنند ولی وقتی تیم برده بود هم پولی ندادند. وقتی بدون باخت صعود کردیم هم پولی ندادند. کادر و بازیکنان از سال گذشته طلبکار هستند و آقایان اصلا حضور فیزیکی نداشتند و وقتی تیم صعود کرد با آن پز می‌دادند. یک 80 تومان و یک 19 تومان دادند برای هزینه سفر به اهواز در حالیکه این فقط پول برگشت بود و بقیه را آقای محمدیاری پرداخت کردند. می‌گویند بیا تهران مذاکره کنیم ولی من با چه کسی مذاکره کنم؟ مگر چوکا مالک دارد؟ من با آقای محمدیاری صحبت کردم و با او قرارداد بستم و قراردادم هم در تالش امضا شد، چرا در تهران صحبت کنم؟ قرارداد من 1 میلیارد بود اما دریافتی‌ام کلاً تا اینجا 40 میلیون بوده است و از سال قبل 250 میلیون طلب دارم که آقای محمدیاری لطف کردند و پای قرارداد 100 میلیون دادند. 40 میلیون از یک میلیارد یعنی فقط 4 درصد گرفته‌ام. بقیه بازیکنان هم 6-7 درصد یا نهایتاً 10 درصد گرفتند و کادرفنی هم به همین ترتیب. اگر مبلغی هم پرداخت شده از سوی آقای محمدیاری بوده است. پول تیم را نمی‌دهند ولی در امورش دخالت می‌کنند.

سرمربی چوکا در ادامه انتقاداتش نسبت به وضعیت تیم گفت: در شرایطی که آقای نامداری را پیدا نمی‌کنیم هر روز مصاحبه‌هایش را می‌خوانیم و زیر پیج‌های هواداری کامنت می‌گذارد و می‌گوید دنبال گزینه مربیگری هستیم. مگر می‌شود وقتی پول مربی‌ات را ندادی دنبال مربی دیگر باشی؟ من نتیجه نگرفتم بیا سر تمرین بگو انقدر قراردادت بوده تا اینجای فصل، انقدر جریمه بابت نتیجه نگرفتن و انقدر بگیر و برو. یا اخراجم کنید من می‌روم به فدراسیون شکایت می‌کنم و پولم را می‌گیرم. می‌خواهید من استعفا دهم ولی کور خوانده‌اید. من برای این تیم از شب و روز و خانواده‌ و جانم گذاشتم و تیم را بالا آوردم و الان با 4 درصد دریافتی بروم؟

اشجاری با اشاره به قراردادش گفت: تنها بند قرارداد من این است که اگر تا نیم فصل 40 درصد دریافتی نداشتم می‌توانم یک طرفه فسخ کنم. از قرارداد یک میلیاردی‌ام 4 درصد گرفتم و علاوه بر بخشی از قرارداد فصل گذشته، پاداش صعود هم نداده‌اند. در قرارداد آوردم که اگر 70 درصد دریافتی داشتم بقیه را می‌بخشم و این ثبت شده و مدارکش موجود است. در امور تیم دخالت می‌کنند و می‌گویند افراد سیاسی بالای سر تیم هستند ولی همین مقداری هم که به تیم توجه می‌شود کار آقای محمدیاری است.

وی در پایان گفت: الان 2 روز تیم تمرین نمی‌کند. وظیفه من است بروم سر تمرین و تا ثانیه آخر می‌مانم. شرایط روحی تیم بهم ریخته است، کارت عابرم دست تدارکات باشگاه است و از جیب هزینه کردم و لباس و کاور و آب معدنی و سرم برای تیم تهیه کردم و آقای محمدیاری هم بقیه کارها را دنبال می‌کنند. در این شرایط بازیکنان می‌گویند این هفته بازی نمی‌کنند و اگر شرایط ادامه پیدا کند تیم دوباره سقوط خواهد کرد.