فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان، اذعان داشت که کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از منچستریونایتد گرفته است.

جدا شو رونالدو، دیگر دست بالا نیستی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اخیرا مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان انجام داده و درباره ناراحتی از شرایط خود در منچستریونایتد و عدم احترام به اریک تن هاخ صحبت کرده است. به نظر می رسد رونالدو در این شرایط و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده این باشگاه را ترک کند، اما مشخص نیست چه تیمی می تواند از پس دستمزد سنگین ستاره پرتغالی بربیاید. پیش از برگزاری مراسم گلوب ساکر در دبی، فابیو کاپلو مدعی شد رونالدو تصمیم به رفتن گرفته و به نظر دیگر چاره‌ای وجود ندارد.

فابیو کاپلو گفت: "صحبت های زیادی در مورد آینده کریستیانو رونالدو شنیده می شود. البته به نظر می رسد بعد از این مصاحبه او دیگر مسیر جدایی از منچستریونایتد را انتخاب کرده و البته به نظر می‌رسد که این بار او دیگر دست بالا را ندارد و در کفه قوی‌تر ترازو نیست. باشگاه منچستریونایتد تاریخچه‌ای غنی دارد و آنها می خواهند از این گذشته دفاع کنند، پس اینجا دیگر کریستیانو رونالدو موضوع مهم تلقی نمی شود. بنابراین این بازیکن در حال از دست دادن جذابیت خود است و تصمیم‌گیری در این شرایط امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

بخت اول کسب عنوان بهترین بازیکن گلوب ساکر؟ من بعید نمی دانم عنوان بهترین بازیکن جهان به کریم بنزما برسد و در مورد انتخاب برتری بازیکنان ایتالیایی نیز تردید چندانی ندارم. به نظر من بهترین بازیکن این فصل خوارا بود، این همان نامی است که من برای کوارتسخلیا در نظر گرفته‌ام، زیرا این برای هواداران راحت‌تر و قابل تشخیص‌تر است."