مدافع باتجربه تیم ملی بعد از مدت‌ها دوباره در یک تورنمنت بین‌المللی رونمایی می‌شود.

مرتضی از تورنمنتی به تورنمنت دیگر منتقل می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از مدافعان مورد کارلوس کی‌روش است که در همه تورنمنت‌هایی که او مربی ایران بوده، در مرکز خط دفاعی بازی کرده است. این اتفاق برای مرتضی در شروع جام جهانی قطر هم رخ خواهد داد.

مدافع باتجربه تیم ملی بعد از نمایش های درخشانی که در جام جهانی 2018 روسیه داشت، مدت کوتاهی به دلیل مصدومیت در تیم باشگاهی خود در چین به استراحت پرداخت اما چند ماه بعد با بهبودی کامل دوباره به تیم ملی رسید و همراه با کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های آسیا 2019 حضور یافت و دوباره فیکس ایران شد.

اشک‌های مرتضی‌ پورعلی‌گنجی بعد از تساوی مقابل پرتغال یکی از سوژه‌های جذاب برای عکاسان در جام جهانی 2014 بود؛ این حسرت در قطر برای مرتضی پایان می‌پذیرد؟

پورعلی‌گنجی مدتی بعد از جام ملت ها دچار بدشانسی بزرگی شد؛ پارگی رباط صلیبی نزدیک به یکسال او را از مسابقات فوتبال دور کرد و حتی باعث شد که قید حضور در تیم های خارجی بزند و به ایران برگردد. با وجود بازگشت به پرسپولیس اما در زمان دراگان اسکوچیچ زیاد به او اعتماد نشد تا اینکه کی روش برگشت و این به منزله حضور دوباره مرتضی در تیم ملی بود.

پورعلی گنجی که حالا به مرز پختگی و آمادگی خوب گذشته رسیده، بار دیگر مدافع وسط شماره یک کی‌روش است و امروز مقابل انگلیس در جام جهانی به میدان خواهد رفت. او از تورنمنت ملی به تورنمنتی دیگر منتقل می‌شود و حالا بعد از مدت‌ها این فرصت را داریم تا این مدافع را در قلب دفاعی تیم ملی بار دیگر تماشا کنیم.