با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.

جام جهانی ۲۰۲۲: بازتاب‌های شکست سنگین تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

اینجا در "ورزش سه" با اتفاقات ویژه و رویدادهای مربوط به تیم ملی ایران در کنار شما خواهیم بود:

 پوشش زنده خبری

01 آذر 1401 ساعت 13:28

از دقایقی پیش تمرین تیم ملی یک روز پس از شکست مقابل انگلیس در کمپ الریان آغاز شده است

01 آذر 1401 ساعت 13:11

کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: بازیکنان من دشمن ما نیستند…

01 آذر 1401 ساعت 13:10

ابراهیم تهامی، بازیکن اسبق تیم ملی درباره شکست ایران در اولین بازی خود در جام جهانی قطر مقابل انگلیس، گفت: من پیش از این فکر نمی‌کردم ایران در این بازی شکست بخورد اما شب گذشته وقتی پنج دقیقه ابتدایی بازی را دیدم، می دانستم بیش از چهار گل دریافت می کنیم. ترکیب اولیه کی روش برای این دیدار کاملاً اشتباه بود. نتیجه همین ترکیب اشتباه، بازی ضعیف مقابل انگلیس بود.

01 آذر 1401 ساعت 12:51

سایت آماری اوپتا به رکورد منحصر به فردی که طارمی در دیدار برابر انگلیس به نام خود ثبت کرد پرداخت. طبق اعلام این سایت طارمی نخستین بازیکن آسیایی که در یک بازی در جام جهانی موفق به دبل می‌شود. او هم‌چنین به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل شد که توانسته در یک دیدار جام جهانی دو گل به حریف بزند. هم‌چنین طارمی تبدیل به نخستین بازیکن تیم‌ ملی شد که در یک دوره جام جهانی موفق شده حداقل دو گل وارد دروازه حریفان کند.

01 آذر 1401 ساعت 12:12

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال از کاپیتان تیمش در ترکیب تیم ملی دفاع کرد. او گفت:‌ حسینی روی گل‌ها مقصر نبود و هر دروازه‌بان دیگری هم بود این گل‌ها را دریافت می‌کرد. به نظرم با مصدومیت بیرانوند باید روحیه حسینی را بالا نگه داریم تا بتواند برابر ولز و آمریکا بهترین عملکرد را داشته باشد.

01 آذر 1401 ساعت 01:25

روزنامه‌های صبح ایران، به باخت تلخ تیم ملی اینگونه و با تیترهای غمگین واکنش نشان دادند

01 آذر 1401 ساعت 00:42

با توجه به تساوی ۱-۱ آمریکا و ولز در دیدار دوم گروه‌ B مسابقات جام جهانی، ایران در قعر جدول گروه خودش قرار گرفت

01 آذر 1401 ساعت 00:36

تیم ملی فوتبال ایران فردا از ساعت ١٣ در کمپ الریان تمرین خواهد کرد. این نخستین تمرین ایران برای دیدار برابر ولز خواهد بود. حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین مجاز است

30 آبان 1401 ساعت 22:37

فرشاد کرمی در خصوص شکست ایران برابر انگلیس گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان امروز واقعا خوب بازی نکردند؛ برای مثال امروز روز خوب جهانبخش نبود و تعویض شد. این بازیکن می‌توانست به ما کمک زیادی کند اما این اتفاق رخ نداد و از آن ناحیه ضرر کردیم. به طور کلی در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. ما با پنج دفاع بازی کردیم و فقط به طارمی دل بسته بودیم اما اصلا نمی‌توانستیم توپ را به او برسانیم و جایی هم که توپ را به او می‌رساندیم، یک بازیکن او را پوشش داده بود. بسیاری ممکن است بگویند کاش ۱-۳-۲-۴ یا ۱-۴-۱-۴ بازی می‌کردیم اما باید در نظر بگیریم هیچ‌کس به اندازه کی‌روش جام جهانی را برای ما نمی‌شناسد و این تجربه را ندارد.

30 آبان 1401 ساعت 22:00

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توییتر با استفاده از هشتگ «طارمی» و «دعای مادر» نوشت: «‌عاشق تیم ملی ایران هستیم، در هر شرایطی.»