با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.

زنده از اردوگاه ایران: پیش  به سوی ولز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

اینجا در "ورزش سه" با اتفاقات ویژه و رویدادهای مربوط به تیم ملی ایران در کنار شما خواهیم بود:

 پوشش زنده خبری

01 آذر 1401 ساعت 18:32

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند را پس از مصدومیت جویا شد

01 آذر 1401 ساعت 18:07

سامان قدوس و مسابقه‌ای که جایش در آن خالی بود. تنها بازیکن ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس جایی در ترکیب ایران مقابل انگلیس نداشت.

01 آذر 1401 ساعت 18:02

نمایی از ششمین گل تیم ملی انگلیس که جک گریلیش دروازه بدون محافظ ایران را با یک ضربه محکم، باز می‌‌کند. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این صحنه بسیار دورتر از آن بود که به این توپ برسد.

01 آذر 1401 ساعت 17:57

 تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل عکاسانی که برای ثبت تصویر تیمی اولین بازی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ صف کشیده‌اند. انگلیس شبیه به یک مدعی و در بالاترین سطح ممکن نمایش داد و تا به حال مدعی‌ترین تیم جام جهانی نشان داده است.

01 آذر 1401 ساعت 17:49

طی پنج دوره قبلی حضور ایران در جام جهانی، یازده بازیکن مختلف بازوبند کاپیتانی را به دست بسته‌اند. احسان حاجی‌صفی که کاپیتان ایران در دو بازی از جام قبلی بود، در صورتی که این کار را یک بار دیگر در قطر تکرار کند، صاحب رکوردی جدید خواهد شد؛ رکوردی که او را بالاتر از علی پروین و جواد نکونام، به بازیکنی تبدیل می‌کند که بیشترین تعداد کاپیتانی ایران در ادوار جام جهانی را داشته است

01 آذر 1401 ساعت 17:49

عکسی جالب از رویارویی دائمی مرتضی پورعلی‌گنجی و هری کین. اگر کمی دورتر به این عکس خیره شوید، این دو با یکدیگر زاویه قائمه ساخته‌اند؛ این تکلی بود که یک کارت زرد برای پورعلی‌گنجی ارمغان داشت.

01 آذر 1401 ساعت 17:48

جود بلینگام ستاره جوان دورتموند یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی دیروز مقابل ایران بود. به این صحنه نگاه کنید که چگونه در مقابل چهار بازیکن ایران، با تسلط توپ را پیش می‌برد و احتمالا برنده این نبرد شده است.

01 آذر 1401 ساعت 17:48

سید مجید حسینی که مدافع مرکزی چپ ما مقابل انگلیس بود، نمایشی کاملا ناموفق مقابل حمله‌وران حریف داشت. این شاید بدترین بازی حرفه‌ای مجید حسینی بود که بعد از استقرار زوج دفاعی جدید تیم ملی کمتر در ترکیب فیکس تیم ملی به میدان رفته بود.

01 آذر 1401 ساعت 16:52

کادر پزشکی تیم ملی به دنبال تهیه گارد مخصوص برای علیرضا بیرانوند است تا بتواند مقابل ولز و آمریکا به میدان برود. هر چند که همه چیز به نتیجه پزشکی او بستگی دارد.

01 آذر 1401 ساعت 16:12

دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق ایران در خصوص بازی ایران و انگلیس گفت: تماشای شکست تیمی که آن را به جام جهانی رساندم برایم دشوار بود. باید اذعان کنم که برای این دیدار کمی احساساتی بودم. به هرحال تیمی بود که نزدیک به سه سال با آنها کار کرده و به جام جهانی آوردم. من از تیم ایران شناخت کامل دارم و می‌دانم چه کارهایی می‌توانند انجام دهند. البته که این چهره واقعی تیم ایران نبود.