رسانه‌های معاند که سناریوهای قبلی‌شان جواب نگرفته و فحاشی لشگر ربات‌های مجازیشان در زیر صفحات مجازی بازیکنان تیم ملی برای اجبار آنان به اعلام موضع علیه کشورشان نیز به هدف ننشسته، زانو زدن انگلیسی‌ها را از دو جهت به سوژه‌ای جدید برای تکمیل عملیات روانی خود تبدیل کرده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سناریوهای طراحی شده توسط اتاق فکر عملیات روانی علیه ملت ایران یکی پس از دیگری رونمایی می‌شوند تا بلکه آخرین تیرهای خصم‌آلود دشمنان کارگر افتاده و بخشی از اهداف پلید آنان را برآورده کند.

در ادامه تلاش‌های گسترده رسانه‌های تروریستی فارسی‌زبان که راهبری جنگ شناختی و عملیات روانی علیه ملت ایران را بر عهده دارند، پس از ناکام ماندن در پروژه حذف تیم ملی از جام جهانی و همچنین جا ماندن تروریست-خبرنگاران رسانه‌های سعودی-لندنی از حضور در قطر، این بار و در کنار حجم گسترده فعالیت ربات‌ها و ترول‌های مجازی، این رسانه‌ها سوژه جدیدی برای تضعیف ایران پیدا کرده‌اند.

ماجرا به آنجا بر می‌گردد که بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در ۳۵ بازی اخیر خود پس از جنایتی که پلیس آمریکا در سال ۲۰۲۰ در قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست در ایالت مینیاپولیس مرتکب شد، در ابتدای هر بازی به احترام قربانیان نژادپرستی زانو می‌زنند.

در همین خصوص؛ «گرت ساوت‌گیت» سرمربی انگلیس در نشست خبری خود گفت: ما درباره زانو زدن پیش از بازی با هم بحث کردیم و به نظرم باید این کار را انجام دهیم. ما مدت‌هاست که این کار را انجام می‌دهیم. ما معتقدیم که این بزرگترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. ما باور داریم که این موضوع یک بیانیه بسیار بزرگ و قدرتمند در جهان علیه نژادپرستی است.

حالا رسانه‌های معاند که سناریوهای قبلی‌شان جواب نگرفته و فحاشی لشگر ربات‌های مجازیشان در زیر صفحات مجازی بازیکنان تیم ملی برای اجبار آنان به اعلام موضع علیه کشورشان نیز به هدف ننشسته، زانو زدن انگلیسی‌ها را از دو جهت به سوژه‌ای جدید برای تکمیل عملیات روانی خود تبدیل کرده‌اند.

این رسانه‌ها در دروغی آشکار، با مرتبط دانستن این حرکت بازیکنان انگلیس با تحولات دو ماه اخیر در ایران، اولا در پی القاء این موضوع هستند که همه جهان از جمله انگلیسی‌ها حامی آنچه اعتراضات مردمی در ایران می‌خوانند هستند تا از این رهگذر عناصر داخلی خود را به تداوم اغتشاشات تشویق کنند.

هدف دیگر از مانور بر این موضوع، فشار روانی بر بازیکنان تیم ملی ایران و انتقام از آنان به دلیل عدم همراهی با دشمنان کشور است تا شاید از این رهگذر بتوانند اختلافی در صف منسجم تیم ملی ایجاد کرده و آن را بهانه‌ای برای ایجاد حواشی بعدی کنند.        

منبع: نورنیوز