تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا، معتقد است که تیمش در دیدار برابر انگلیس دست پایین‌تر را دارد.

کاپیتان آمریکا: شانس زیادی برابر انگلیس نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باید فردا به مصاف تیم ملی انگلیس برود. 

آنها در اولین دیدارشان در این مسابقات برابر ولز قرار گرفتند و به تساوی 1-1 مقابل این تیم رضایت دادند. از سوی دیگر نیز انگلیس در اولین دیدارش در قطر موفق شد با نتیجه 2-6 برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد. 

آدامز در گفتگو با فاکس اسپورت درباره بازی برابر شاگردان گرت ساوت‌گیت اظهار داشت:« انگلیس تیم واقعا بی‌نظیری دارد. آنها احتمالا یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. بنابراین ما می‌دانیم که قرار است برابر چه قدرتی قرار بگیریم و این را هم می‌دانیم که احتمالا برای پیروزی در این بازی شانس کمی داریم.»

این ستاره لیدز یونایتد با اشاره به آشنایی بازیکنان آمریکا با سه شیرها گفت:« ما همیشه بار مسئولیت را روی شانه‌هایمان حس می‌کنیم. ما همیشه این ویژگی را در خود داریم و البته نباید فراموش کنیم که بسیاری از ما هر هفته برابر بسیاری از ستاره‌های انگلیس بازی می‌کنیم و این باعث شده است که با آشنایی خاصی وارد زمین شویم.»

او درباره تاکتیک تیمش در رویارویی با انگلیس اضافه کرد:« انتظار داریم که کادر فنی آمریکا برنامه بازی خوبی را برای این دیدار در نظر گرفته باشد و این بستگی به ما دارد که چطور به زمین برویم و این برنامه را اجرا کنیم.»