با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.

زنده از اردوگاه ایران: پیش  به سوی ولز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

اینجا در "ورزش سه" با اتفاقات ویژه و رویدادهای مربوط به تیم ملی ایران در کنار شما خواهیم بود:

 پوشش زنده خبری

03 آذر 1401 ساعت 11:32

تمرینات تیم ملی فوتبال پیش از بازی با ولز از دقایقی دیگر در کمپ الریان آغاز خواهد شد.

03 آذر 1401 ساعت 01:09

علیرضا بیرانوند گلر ایران مقابل ولز؟ فردا همه چیز مشخص می‌شود. کادر پزشکی تیم ملی فردا نظر نهایی در خصوص حضور این بازیکن در بازی دوم را به کادر فنی اعلام می‌کند و در صورت صلاحدید سرمربی بیرانوند بار دیگر به خط دروازه بازمی‌گردد.

03 آذر 1401 ساعت 00:33

تیم ملی فوتبال ایران فردا از ساعت ١١:٣٠ تمرین رسمی خود را پیش از دیدار برابر ولز در کمپ الریان برگزار خواهد کرد

02 آذر 1401 ساعت 21:31

نشست خبری سرمربی تیم ملی پیش از دیدار برابر ولز فردا ساعت ١٨ برگزار می‌شود. این کنفرانس در مرکز اصلی رسانه‌ای رقابتهای جام جهانی برگزار خواهد شد.

02 آذر 1401 ساعت 20:49

شاگردان کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در دیدار با ولز با لباس‌های اول خود به رنگ سفید به میدان می‌روند. تیم ملی ایران در دیدار با انگلیس از لباس‌های دوم خود به رنگ قرمز استفاده کرده بودند.

02 آذر 1401 ساعت 20:32

منصور رشیدی درباره شکست تیم ملی در نخستین بازی‌اش در جام جهانی 2022 مقابل انگلیس گفت: پیش از بازی وقتی ترکیب تیم ملی را دیدم به حدی تعجب کردم که نمی‌توانستم هیچ حرفی بزنم. بازیکنانی در ترکیب اصلی مقابل انگلیس قرار گرفته بودند که اصلاً کنار هم بازی نکرده بودند و هیچ هماهنگی بین خط دفاعی و هافبک ما وجود نداشت، در صورتی که ما در نخستین بازی و مهمترین بازی‌مان مقابل انگلیس بازی می‌کردیم و کی‌روش به لحاظ فنی به هیچ وجه نتوانست درست عمل کند.

02 آذر 1401 ساعت 20:30

مهدی پاشازاده در خصوص شکست ایران مقابل انگلیس گفت: اگر به ضربات ایستگاهی آن بازی دقت کنید به راحتی متوجه می شوید که نفرات به اشتباه چیده شده بودند و همه چیز از همین موضوع شروع شد. بعد از آن اشتباهات فردی که باعث تقویت روحیه حریف شد و در این نتیجه فاجعه بار دخیل بود. از حق نگذریم که انگلیس هم یک تیم کامل و خوب بود.

02 آذر 1401 ساعت 17:32

با تصمیم فیفا، ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده خواهد داشت. کالب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس مورا از کاستاریکا کمک‌های اسکوبار هستند.نکته جالب توجه این است داوران مسابقه از سه کشور متفاوت هستند.

02 آذر 1401 ساعت 17:31

وزیر ورزش در اظهار نظری جالب گفت: دیروز بیرانوند اذعان می‌کرد که اگر کادر فنی به من اجازه بدهد مقابل ولز بازی می‌کنم. به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و سرمربی محترم تیم است. همین‌جا به آنها خسته ‌نباشید می‌گویم و برای کادر فنی و کادر مدیریتی فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.

02 آذر 1401 ساعت 15:30

روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود به تغییرات متعدد در ترکیب تیم ملی برای بازی ولز اشاره کرده است