وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.

امیری و نمایش آمادگی مقابل چشم کادر فنی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت سخت وحید امیری از ناحیه کمر در فروردین ماه باعث شده بود زمزمه‌هایی مبنی بر نرسیدن او به جام جهانی قطر وجود داشته باشد. با این حال امیری چند هفته پیش از شروع این رقابت‌ها به شرایط بازی رسید و کی‌روش او را هم با خود به قطر برد.

با این حال در روزی که سرمربی پرتغالی تیم ملی ترکیبی تدافعی را برای تیمش در مصاف با انگلیس انتخاب کرده بود، برخلاف همیشه از امیری که بازیکنی جنگنده و متعصب به شمار می‌رود استفاده نکرده بود تا مشخص شود کارلوس کی‌روش رضایت کامل از فرم بدنی این بازیکن ندارد.

حالا اما چند روزی می‌شود که تیم ملی در قطر تمرینات فشرده‌ای را پشت سر می‌گذارد و این تمرینات برای بازیکنانی نظیر وحید امیری که در مصاف با شاگردان ساوت‌گیت حضور نداشتند شدت بیشتری هم داشته تا آنها هم مانند سایر بازیکنانی که فرصت بازی پیدا کردند در فرم مسابقه قرار بگیرند.

پس از دیدار برابر ولز بار دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره ترکیب اصلی تیم ملی آغاز شده است. وحید امیری که یکی از نفرات کلیدی تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی 2022 بود، در این مسیر در سه پست هافبک، وینگر چپ و دفاع چپ زیر نظر اسکوچیچ بازی کرد و کارلوس کی‌روش نیز تجربه استفاده از این بازیکن در پست‌های مختلف را دارد.

اولین ابهام پیرامون تیم ملی در مصاف با ولز این است که آیا بار دیگر کارلوس کی‌روش به سیستم پایه 1-4-1-4 خود بازخواهد گشت یا خیر و دومین نکته هم اینکه آیا وحید امیری به عنوان وینگر چپ یا هافبک میانی بار دیگر اعتماد کی‌روش برای حضور در ترکیب اصلی یا بازیکن ذخیره را به دست می‌آورد یا خیر.