اولین بازی دور دوم گروه E بین دو تیم ژاپن و کاستاریکا برگزار شد که در کمال ناباوری، کاستاریکایی‌ها موفق شدند شگفتی‌ساز هفته نخست را شگفت‌زده کنند.

بازگشت امید به اردوی ژرمن‌ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، دو تیم در نیمه نخست یک بازی سرد و کسل کننده را به نمایش گذاشتند و حتی یک شوت در چارچوب هم ثبت نکردند. این نیمه را می‌توان کسل کننده‌ترین نیمه جام تا این لحظه دانست.

در نیمه دوم سرمربی ژاپن با انجام چند تغییر سعی در تغییر نتیجه داشت ‌و سامورایی‌ها کمی جلو کشیدند. اما حملات آن‌ها بی نتیجه ماند و تنها ضربه در چارچوب کاستاریکایی‌ها در این بازی توسط فولر و در دقایق پایانی به گل تبدیل شد. بعد از گل ژاپن با تمام توان حمله کرد اما هر بار با سد محکمی به نام ناواس برخورد می‌کردند. سوارز، بازیکنان کاستاریکا را در این بازی با آرایش تیمی 1-4-5 و کاملا تدافعی به میدان فرستاده بود و آن‌ها توانستند به خوبی راه‌های نفوذ را بر سامورایی‌ها ببندند و از تنها موقعیت خود به خوبی استفاده کردند.

حالا با این نتیجه کاستاریکا با ۳ امتیاز پشت سر ژاپن و اسپانیا قرار می‌گیرد و آلمانی‌ها هم برای صعود به مرحله حذفی امیدوار می‌شوند.

همراه با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات و حواشی بازی تیم‌های ملی ژاپن و کاستاریکا در همین صفحه از "ورزش سه" باشید.

جام جهانی 2022 قطر - گروه E

ورزشگاه: استادیوم احمد بن علی

داور: مایکل اولیور از انگلستان

تیم ملی ژاپن:

شویچی گوندا، میکی یامانه (62- کارو میتوما)، کو ایتاکورا، مایا یوشیدا، یوتو ناگاتومو (46- هیروکی ایتو)، واتارو اندو، هیدماسا موریتا، یوکی سوما (82- تاکومی مینامینو)، آیاسه اوئدا (46- تاکوما آسانو)، دایچی کامادا، ریتسو دوآن (66- جونیا ایتو)

سرمربی: هاجیمه موری‌یاسو

تیم ملی کاستاریکا:

کیلور ناواس، کیشر فولر، اسکار دوآرته، فرانسیسکو کالوو، جرسون تورس (64- برندن آگویلرا)، بریان اوویدو، کلسو بورگس (89- یوستین سالاس)، یستین تیه دا، ژوئل کمپل (90+4- دنیل چاکون)، کندال واستون و آنتونی کنترراس (64- جیسون بنت)

سرمربی: لوئیس سوارز

ساعت 13:30 به وقت ایران