این یکی از جذابترین بازیهای جام بود. مسابقه‌ای که تا ثانیه پایانی با تنش و حساسیت پیش رفت و اولین شکست کره را رقم زد.

غنا 3 - کره 2: سون در معرض حذف بزرگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در دیداری جذاب و دیدنی نماینده‌های آفریقا و آسیا مقابل هم صف آرایی کردند. کره با وجود اینکه در شروع بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، روی دو ضربه ایستگاهی دروازه خود را باز شده دید تا آنها نیمه اول را با دو گل خورده به رختکن بروند.

در نیمه دوم کره تبدیل به تیم دیگری شد. بنتو دست به تعویض زد و این تغییرات کارساز شد. آنها در فاصله سه دقیقه، دو بار دروازه غنا را باز کردند تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه و در لحظاتی که آنها در حال برنامه‌ریزی برای حمله بودند غنا با کمک ستاره امروز خود یعنی محمد قدوس دروازه کره را برای بار سوم باز کرد. در ادامه کره با تمام توان حمله کرد اما آنها با وجود ۱۰ دقیقه وقت اضافه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و بازی را به تساوی بکشاند و در پایان با همان نتیجه ۳ بر ۲ بازنده از زمین بیرون رفتند.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر - گروه H

ورزشگاه: اجوکیشن سیتی (دوحه) - ساعت ۱۶:۳۰ - تماشاگر:

داور: آنتونی تیلور (انگلیس)/ کمک‌ها: گری بزویک و آدام نان (انگلستان)،‌ داور چهارم: کوین اورتگا (پرو)/ داور ویدیویی: توماس کویتوفسکی (لهستان)

تیم ملی کره جنوبی: 

کیم سئونگ گیو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌هوان، این‌بئوم هوانگ، جونگ وو یونگ (۷۸ اوی جو هوانگ)، کئون چانگ هون (۵۷ لی کانگ این)، جئونگ وو یئونگ (۴۶ نا سانگ هو)، سون هیونگ مین، گوئه سونگ چو

سرمربی: پائولو بنتو

تیم ملی غنا:

لانس آتی‌زیگی، دنیل آمارتی، محمد سالیسو، طارق لمپتی (۷۸ دنیس اودوی)، گیدون منصاح (۸۸ عبدالرحمن بابا) سالیس عبدالصمد، توماس پارتی، محمد قدوس (۸۳ الکساندر چیکو)، آندره آیو (۷۸ دنیل کوفی کیه ره)، جوردن آیو (۷۸ کمال الدین سلمانا) و ایناکی ویلیامز

سرمربی: اتو ادو