گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از دیدن گریه کریستیانو رونالدو در قطر ابراز ناراحتی کرد.

تماشای اشک‌های رونالدو حالم را بد کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شکست ناباورانه تیم ملی پرتغال برابر تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر و حذف آنها از این رقابت‌ها باعث ناراحتی شدید کریستیانو رونالدو شد. 

این بازیکن که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نداشت، به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم راهی میدان شد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت در حالی که اشک می‌ریخت زمین بازی را ترک کرد و به سمت رختکن پرتغال رفت تا آخرین حضورش در جام‌های جهانی پایان تلخی داشته باشد. 

گری نویل در پادکستش برای اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« من می‌خواهم اینجا به رونالدو اشاره کنم چون تصویر او در حالی که در تونل ورزشگاه اشک می‌ریخت را دیدم. این تصویر برای من فاجعه بود. این لحظه‌ای است که او متوجه شد رویای قهرمانی در جام جهانی با کشورش به پایان رسیده است.»

این مدافع سابق یونایتد با تمجید از این بازیکن اضافه کرد:« همه ما در پایان دوران فوتبال‌مان در این نقطه قرار داشتیم اما او اگر بهترین بازیکن تاریخ نباشد، یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است. تماشای او به این شکل حال من را بد کرد. این در چند ماه اخیر سختی‌های بسیاری را تحمل کرده است.»

تعدادی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که ناراحتی رونالدو به حدی بود که حتی تصمیم داشت پس از پایان این بازی از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما این تصمیم در نهایت عملی نشد و او حالا باید به دنبال یافتن باشگاه جدیدش باشد.