تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو مرز 400 میلیون را رد کرد تا رکوردی جالب خارج از مستطیل سبز برای او ثبت شود.

فوق ستاره پرتغالی چهارصد میلیونی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در دوره‌ای که دیگر الگو قرار دادن بازیکنان فوتبال یا دیگر افراد مشهور آن چنان میان نسل جدید باب نیست، کریس رونالدو همچنان چهره‌ای تاثیرگذار و محبوب محسوب می‌شود که اغلب کاربران اینستاگرام را ترغیب می‌کند با دنبال کردن صفحه او ارتباط بیشتری با زندگی این ستاره برقرار کنند.

رونالدو در حالی که روز گذشته جشن تولد 37 سالگی خود را پشت سر گذاشت، صفحه اینستاگرامش رکورد این برنامه را از نظر تعداد دنبال کننده شکست تا این بازیکن در خارج از زمین هم علاقه‌اش به اول بودن را ترک نکرده باشد. حالا در قسمت فالوورهای رونالدو عدد شگفت انگیز 400 میلیون نفر درج شده است.

 تعداد دنبال کننده‌های رونالدو در شرایطی به 400M رسیده که در سپتامبر 2021، این مهاجم 237 میلیون دنبال کننده داشت اما در یک سال اخیر تعداد فالوورهای او به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

کریستیانو به مناسبت تولدش پست شماره 3242 را در صفحه‌اش منتشر کرد. او به طور متوسط   برای هر پست 10میلیون لایک دارد و تنها 501 کاربر را دنبال می کند. 

او در کپشن پست تولدش نوشت: "زندگی بالا و پایین دارد. سخت کوشی، سرعت بالا، اهداف فوری، انتظارات سخت... اما در نهایت، همه چیز به خانواده، عشق، صداقت، دوستی و ارزش‌هایی برمی گردد که ارزش آن را دارد. با تشکر از همه پیام‌ها!" این پست حدود 13 میلیون لایک گرفته است.

رونالدو به اولین شخصی بدل شد که به چنین تعداد دنبال کننده‌ای رسیده و لیونل مسی با 308 میلیون و حدود 92 میلیون کمتر در رتبه سوم این رنکینگ اینستاگرامی قرار دارد.

شاید در نگاه اول از این اعداد و ارقام بتوانیم ساده گذر کنیم و آن را یک اتفاق حاشیه‌ای در دنیای فوتبال بدانیم اما مقایسه آن با جمعیت کشورها، به این تعداد دنبال کننده شگفت انگیز معنای بیشتری می‌دهد. اگر چین و هند را که متوسط بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر جمعیت دارند را کنار بگذاریم، به ایالات متحده امریکا با 333 میلیون نفر جمعیت می‌رسیم. حالا اگر پیج رونالدو را وارد بازی کنیم درمی‌یابیم او بیش از جمعیت سومین کشور پرجمعیت جهان دنبال کننده دارد.

این اتفاق علاوه بر تاثیرگذاری و شنیده و دیده شدن فوق‌العاده حرف‌ها و سبک زندگی او در جهان، از نظر تجاری و اقتصادی نیز برای فوق ستاره پرتغالی اهمیت دارد و شاید برخی شرکت‌های بزرگ دنیا نیز از پس مخارج تبلیغ گذاشتن در صفحه کریستیانو بر نیایند!

رونالدو حالا از غرب تا شرق کره زمین دنبال کننده دارد. بازیکنی که به سبک زندگی سالم شهره است و در 37 سالگی با فیزیک مناسب همچنان دنبال ادامه جاه طلبی‌هایش در زمین فوتبال است. شاید او یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان باشد که در این سن به دنبال راهیابی به جام جهانی قطر با کشورش و هم‌چنین حضور با منچستر در جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.