هافبک تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش در 4 بازی سخت باقیمانده تا نیم فصل همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام خواهد داد.

باقری: همه کار می‌کنیم تا شرمنده نشویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان این روزها در تعطیلی لیگ برتر برای 4 مسابقه حساس تا پایان نیم فصل اول آماده می شود. خودروسازان در 4 هفته آینده باید با تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان دیدار کنند. به همین خاطر تمرینات آنها این روزها پرفشار دنبال می شود.

منصور باقری هافبک پیکان درباره وضعیت تیمش در تعطیلات لیگ به خبرنگار ما گفت: خداراشکر شرایط خوب بوده و بعد از دو هفته تعطیلی، تمرینات خوبی را انجام دادیم. آقا مجتبی(حسینی) با برنامه ریزی هایی که داشتند هم تیم را در شرایط بازی نگه داشتند و هم تمرینات خوبی را طراحی کردند.با توجه به بازی پیش رویمان که مقابل تراکتور است چند بازی دوستانه انجام دادیم و خدا را شکر دستاورد و نتایج خیلی خوبی از آن ها کسب کردیم.

او درباره بازی با تراکتور بیان کرد: بله، تراکتور تیم ریشه دار و پرطرفداری است و بازی با این گونه تیم ها همیشه دشواری های خاص خود را دارد. ما از سرمربی جدیدشان شناخت آنچنانی نداریم و نمی دانیم که با چه سیستم و تاکتیکی بازی می کند، ولی از بازیکنانشان شناخت کافی داریم. در فاصله چند روزه که تا شروع بازی ها باقی مانده و با آنالیزی که آقای حسینی انجام می دهند به استقبال تراکتور خواهیم رفت و باید ببینیم شرایط به چه صورت پیش می رود.

هافبک پیکان درباره 4 مسابقه سخت تیمش تا پایان نیم فصل اول تاکید کرد: امسال در مجموع لیگ راحتی نداریم و تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد. سپاهان، پرسپولیس و به طور کلی اینکه چه تیمی مقابل ما قرار می گیرد اهمیت ندارد زیرا ما فقط برای پیروزی به میدان می رویم. هدف ما علاوه بر نتیجه این است که شرمنده کادر فنی و باشگاه پیکان نشویم و زحمات خودمان را پایمال نکنیم.

باقری درباره اینکه پیکان جوان ترین تیم لیگ برتر است، خاطرنشان کردمن فکر می کنم در برهه کنونی که شرایط لیگ اینقدر سخت است، هیچ مربی جسارت بازی دادن به بازیکنان جوان را ندارد. فلسفه مربیگری آقا مجتبی کار با جوان ها است.اکثر بازیکنان ما در حال حاضر متولد ۱۳۷۵ به بالا هستند که این موضوع نشان گر جوان بودن تیم است و به نظر من هر کسی توانایی کار با چنین تیم هایی را ندارد.

هافبک پیکان در پایان افزود: درست است از نظر نتیجه تا کنون خوب عمل نکرده ایم اما با توجه به تیم جوانی که داریم نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم در چهار بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل جبران کنیم. باشگاه هم از هر نظر بازیکنان را حمایت کرده است. در بحث امکانات، مالی و اردویی خداراشکر کم و‌کسر نداشتیم. در آخر می خواهم از کادر فنی و زحماتشان تشکر کنم.