ژوزه مورایس سمت چپ خط دفاعی سپاهان را به بازیکنی غیر از ملی‌پوش تیمش سپرد.

تصرف سمت چپ سپاهان توسط زکی پور(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در حالی برای سپاهان سپری شد که میلاد زکی‌پور و امید نورافکن به نوبت در سمت چپ خط دفاعی این تیم قرار می‌گرفتند، اما در هفته‌های منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ مورایس تصمیم گرفت بیشتر نورافکن را در آن جناح استفاده کند تا او شانس قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی را به دست بیاورد که در نهایت هم این اتفاق نیفتاد.

عدم حضور نورافکن در لیست نهایی تیم ملی و پایان کار ایران در جام جهانی شرایطی به وجود آورده که انتخاب مربیان لیگ برتری هم تحت تاثیر دعوت به فهرست نباشد و حالا همین شرایط کاری کرده تا احتمالا میلاد زکی‌پور دوباره به جمع ۱۱ بازیکن اصلی سپاهان برگردد.

زکی‌پور که در زمان حضورش در ترکیب سپاهان همواره نمایش خوبی در خط دفاعی داشته و علاوه بر آن در فاز هجومی هم موثر کار کرده و توانسته ۲ گل در این فصل به ثمر رساند، در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان هم جزو نفرات اصلی طلایی پوشان اصفهان بوده و جایگاه ثابتی به دست آورده است.

سپاهان دیروز با ترکیبی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که زکی‌پور را در سمت چپ خط دفاعی خود داشت و بعید نیست دوباره با همین بازیکن وارد بازی‌های لیگ برتر شود و در دیدار پیش رو مقابل ملوان انزلی به زمین بفرستد.