اشرف حکیمی، ستاره مراکش، از درگیری لفظی و فریادهایی که بر سر جانی این فان تی نو زده بود عذرخواهی کرد.

عذرخواهی حکیمی از این فان تی نو: خیلی عصبانی بودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش روز گذشته در دیدار رده‎‌بندی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به این معنا بود که آنها در رده چهارم قرار گرفتند و با وجود تلاشی که کردند از دست یافتن به مدال این رقابت‌ها و رفتن روی سکو بازماندند. 

شاگردان ولید رکراکی از عملکرد داور این بازی به هیچ وجه راضی نبودند، اعتقاد داشتند که چند بار باید پنالتی به سود آنها اعلام می‌شد اما این اتفاق صورت نگرفت و همین موضوع خشم و اعتراض آنها را به همراه داشت که بارها در جریان بازی در میانه زمین نیز به خوبی دیده شد.

گفته شده بود که حکیمی حتی در تونل ورزشگاه وقتی با اینفانتینو روبرو شده به سمت او رفته و از فاصله بسیار نزدیک بارها بر سرش داده کشیده و نسبت به عملکرد داوری اعتراض کرده است. 

این ستاره پاری سن ژرمن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« موضوع خاصی نبود و اتفاقی هم رخ نداد. من پس از پایان بازی بسیار عصبانی بودم. رفتم که با او صحبت کنم و پس از آن به خاطر کلماتی که استفاده کردم عذرخواهی کردم. او دوست من است و احترام زیادی برایش قائل هستم. هیچ اتفاق خاصی رخ نداد.»