رافائل واران، مدافع تیم ملی فرانسه، عملکرد این تیم را قابل احترام و افتخارآمیز توصیف کرده است.

ما هم می‌توانستیم برنده دیدار فینال باشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران دیشب و در شرایطی در دقایق پایانی فینال جام جهانی برابر آرژانتین زمین را ترک کرد که دیگر نایی برای دویدن و حتی بلند شدن نداشت. اما این تلاش ستاره های فرانسه نیز اثربخش نبود و آنها در نهایت بازی فینال را واگذار کردند. حالا رافائل واران مدعی شد آنها تمام تلاش خود را در این دیدار انجام داده و توانسته اند علیرغم دریافت دو گل زودهنگام، به جریان بازی برگردند.

رافائل واران گفت: "البته ما بسیار ناامید هستیم، زیرا با تمام توان در این دیدار بازی کریم. در طول مسابقات مجبور شدیم با موانع زیادی روبرو شویم، اما بازیکنان تیم ملی فرانسه هرگز تسلیم نشدند. در دیدار فینال نیز یک ساعت در جریان مسابقه خوب نبودیم، اما ما هم می توانستیم برنده این دیدار شده و به عنوان قهرمانی برسیم. من به این گروه و فرانسوی بودنم افتخار می کنم.

گرچه بازی پیچیده و سرعت بازی خیلی بالا بود، اما توانستیم به جریان مسابقه برگردیم. سپس شرایط تیم از نظر بدنی بهتر شده، ما روی دروازه حریف فشار آوردیم و تا پایان به کسب پیروزی باور داشتیم. ما شرایط دیداری را دگرگون کردیم که برای ما بد شروع شد. مسیر تیم پر پیچ و خم بود، اما ما از نظر روحی شاهد قدرت و احساس این گروه بودیم. همین به ما اجازه داد تا به جریان این مسابقه برگردیم. ما ناامید هستیم، اما همچنین به عمکرد خودمان افتخار می کنیم."