آنخل دی ماریا، ستاره جدید یوونتوس از اصرار این باشگاه برای این انتقال شگفت زده شده است.

نتوانستم در مقابل اصرار یوونتوس مقاومت کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بهترین پاسور تاریخ پاری سن ژرمن فصل گذشته و بعد از هفت فصل موفق در پاریس از این تیم جدا شد و در نهایت این یوونتوس بود که با قراردادی یک ساله موفق به جذب این ستاره آرژانتینی شد. حالا آنخل دی ماریا در مصاحبه ای مدعی شد هنوز همان بازیکن سابق بوده و برای کسب پیروزی و موفقیت در میدان مبارزه خواهد کرد.

آنخل دی ماریا گفت: "من واقعا خوشحالم که می توانم پیراهن یوونتوس را بپوشم. انتقال به این این باشگاه بزرگ برایم فوق العاده بود و همه در یوونتوس با اشتیاق از من استقبال کردند. من مثل همیشه هستم، بازیکنی که همیشه می‌خواهد برنده شود و دوست ندارد ببازد، این دی ماریا است که به یوونتوس می‌آید. در گذشته نیز بارها گفته ام، در فوتبال همه چیز خیلی سریع تغییر می کند. در پایان فصل گذشته ایده بازگشت به آرژانتین را داشتم، اما اوضاع تغییر کرد. 

من بسیار آرام هستم و سعی می کنم بهترین عملکردم را در لباس یوونتوس ارائه دهم. وقتی تیم بزرگی مثل یوونتوس برای جذب شما 40 روز پافشاری کند، دادن پاسخ منفی سخت می‌شود. وقتی لیگ فرانسه تمام شد و یا درگیر تیم ملی بودم، یوونتوس همچنان در تمام این مدت برای جذب من صبر کرد.

من بازیکنی هستم که دوست دارم در هر پستی بازی کنم و می خواهم همیشه در زمین باشم و برنده شوم. البته پست مورد علاقه ای وینگر راست و زدن به داخل است، اما در نهایت این موضوع به سرمربی تیم بستگی دارد و اوست که تصمیم نهایی را می گیرد."