دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد در ابتدا سال جدید میلادی در مورد آینده تصمیم می گیرد.

دشان: قهرمان هم می‌شدیم تصمیم من عوض نمی‌شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا اخبار حاکی از آن بود که دوران همکاری یک دهه ای دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی به پایان می رسد و زین الدین زیدان به جای این سرمربی پرافتخار هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت. اما نتایج درخشان تیم ملی فرانسه در جام جهانی باعث شد احتمال ماندن دیدیه دشان روی نیمکت این تیم تا پایان تورنمنت یورو 2024 قوت گیرد. حالا دیدیه دشان مدعی شد به زودی در این رابطه با فدراسیون مذاکره می کند و فعلا ناراحت شکست تیمش در دیدار فینال مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی است.

دیدیه دشان گفت: حتی اگر برنده می شدیم نیز بعد از دیدار فینال و به این زودی به این سوال در مورد آینده خود پاسخ نمی دادم. برای بازیکنان و کادر فنی به خاطر این شکست ناراحتم. در ابتدای سال آینده با رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه دیدار خواهم کرد و سپس شما متوجه خواهید شد که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

تیم با شرایط دشواری روبرو شده بود و شاید این موضوع تاثیر فیزیکی و روانی روی بازیکنان داشته است. اما من هیچ نگرانی در مورد بازیکنانی که که در ترکیب ثابت قرار گرفتند، نداشتم. آنها 100 درصد  آماده بودند، اما ما فقط چهار روز از آخرین بازی زمان داشتیم، بنابراین شاید کمی بازیکنان تیم ملی فرانسه در بازی فینال خسته بودند."