دنی آلوس، مدافع برزیلی، قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی 2022 را به شکلی ویژه به این بازیکن تبریک گفت.

تبریک آلوس به مسی: با یک جام کمتر از من جلو زدی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی برابر فرانسه در دیدار فینال باعث شد که مسی چهل و دومین جام قهرمانی دوران فوتبالش را بالای سر ببرد.

دنی آلوس که پیش از این سابقه بازی کنار این بازیکن را در بارسلونا دارد و رابطه بسیار خوبی را نیز با او شکل داده است از این فرصت استفاده کرد تا به هم تیمی سابقش تبریک بگوید.

او در پست تبریکش به این نکته اشاره کرد که در طول دوران فوتبالش 43 جام کسب کرده تا یک قهرمانی بیشتر از مسی داشته باشد اما با توجه به این که یکی از جام‌های این ستاره آرژانتینی جام جهانی است پس او جلوتر از خودش قرار می‌گیرد.

آلوس با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام با طنز خاص خودش نوشت:« این طبیعی است که هرکس در جای من باشد ناراحت شود. من هنوز هم رکورد بسیار خوبی دارم که مدت‌ها طول کشیده و سرم از این بابت بالا است. در نهایت این رکورد را از دست خواهم داد اما این به معنای سقوط نیست. حالا تو با این که از من پایین‌تری اما جلو زدی و من نتوانستم از این جلوتر بروم! نباید گریه کنی عزیزم!»

این مدافع برزیلی پیش از این نیز با انتشار تصویری از جام قهرمانی جهان در دستان مسی نوشته بود:« برایم مهم نیست چه می‌گویند... لیونل مسی! این دنیا تو را دوست دارد، فوتبال تو را دوست دارد و کسانی که فوتبال را دوست دارند به تو احترام می‌گذارند و این لحظه را به تو تبریک می‌گویند. از این لحظات در کنار خانواده و نزدیکانت لذت ببر.

به عنوان یک برزیلی و اهل آمریکای جنوبی می‌دانم که این چیزی فراتر از فتح آن جام است. زنده باد فوتبال و زنده باد کسانی که این ورزش را دوست دارند! در ضمن تو همان کسی هستی که همیشه از خدای متعال و توانا صحبت می‌کنی!!!»