فرانکی دی یونگ دو روز زودتر از موعد مقرر به تمرینات بارسلونا برگشت تا ژاوی تقریبا اکثر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

2 روز زودتر: بازگشت ستاره هلندی به تمرینات بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کار هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی با شکست از آرژانتین در ضربات پنالتی پایان یافت. هلند به زحمت و در دقایق پایانی توانست بازی باخته را با تساوی عوض کند ولی در ضیافت پنالتی ها نتوانست آرژانتین را مغلوب کند. فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دیپای، دو بازیکن هلندی بارسا، پس از آن بازی راهی تعطیلات شدند ولی دی‌یونگ روز گذشته و در واقع دو روز زودتر از موعد مقرر در تمرینات بارسا حاضر شد.

 او دیروز به صورت انفرادی و جدا از سایرین تمرین کرد و به زودی به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. به این ترتیب ژاوی حالا تقریبا اکثر ملی‌پوشان خود را در اختیار دارد و تنها ممفیس دیپای، رافینیا، ژول کُنده و عثمان دمبله باید به تمرینات اضافه شوند. مدت استراحت دمبله و کُنده که در فینال حاضر بودند بیشتر است و احتمالا از دو هفته بعد به تمرینات بارسا بر می گردند.

فرانک کسیه و پابلو توره که مصدوم بودند نیز کاملا ریکاوری کرده اند و تنها رونالد آرائوخو دو هفته دیگر باید تحت نظر پزشکان باشد و شاید حتی به بازی با اسپانیول هم برسد. بارسلونا خود را برای دربی کاتالونیا که 10 روز دیگر برابر اسپانیول خواهد بود، مهیا می کند.