کارشناس معروف شبکه تاک‌ اسپورت رئیس فیفا را به باد انتقاد گرفت.

این فان تی نو به رفیق بازی متهم شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر و حواشی مربوط به آن کماکان در صدر سوژه‌های خبری دنیا قرار دارد و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی مورد بحث قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین حواشی پیش‌آمده در پایان دیدار آرژانتین مقابل فرانسه، حضور یک چهره معروف اینستاگرامی در مراسم قهرمانی آلبی‌سلسته و مزاحمت‌هایش برای فوق‌ستاره‌های این تیم بود.

نصرت گوکچه، استیک2آشپز معروف ترکیه‌ای که به واسطه اکت‌های منحصربه‌فردش در هنگام طبخ و سرو استیک به شهرتی جهانی رسید و رستوران‌های زنجیره‌ای خود را میزبان بسیاری از چهره‌های معروف دنیای فوتبال دید، پس از قهرمانی آرژانتینی‌ها در عکس‌ها و ویدیوهای بسیاری با کاپِ جام جهانی دیده شد تا موجی از انتقادات به سمت فیفا روانه شود.

حالا سایمون جردن، تاجر معروف و مالک پیشین باشگاه کریستال پالاس که از کارشناسان شناخته‌شده تاک‌اسپورت به شمار می‌رود، در انتقادی مستقیم، جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال را مسئول این هرج‌و‌مرج دانسته و رفاقت او با آقای نمک یا همان نصرت گوکچه را در این نقض قانون دخیل می‌داند و او را به "پارتی‌بازی" متهم کرده است.

رفتار نصرت در قبال مسی و اصرار این چهره به گرفتن عکس یادگاری و تلاش برای گپ‌زدن با ابرستاره فوتبال جهان در حین گرفتن ویدیو برای صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، موجی از عصبانیت را در بین هواداران لئو ایجاد کرده و از طرف دیگر لمس جام توسط او، انتقادات زیادی را از سوی کارشناسان و بازیکنان سابق فوتبال به دنبال داشته است چرا که در قوانین فیفا به صراحت ذکر شده که این جام تنها توسط برندگان جام جهانی و سران کشورها قابل لمس است.