فرشاد احمدزاده در مصاف با نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنان خوب این تیم در پیروزی چهار گله بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، آن دسته از علاقمندان به فوتبال که دیدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان را ندیده‌اند، احتمالا فکر می‌کنند پیروزی 4 بر صفر برای طلایی‌‎پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان به سادگی رقم خورده است، اما تا پیش از گل اول مسابقه ماجرا اصلا اینطور به نظر نمی‌آمد.

ابراهیم اشکش تیمش را با تفکری کاملا تدافعی برای کسب تساوی بدون گل به میدان فرستاده بود ولی با گل شهریار مغانلو که روی ارسال بسیار خوب فرشاد احمدزاده به دست آمد تیم نفت مسجد سلیمان از هم پاشیده شد و به مرور گل‌های بعدی از راه رسیدند.

پیش از گل اول مسابقه فرشاد احمدزاده در دقایق ابتدایی کار را به عنوان وینگر چپ آغاز کرد ولی در ادامه مورایس جای او را با علی‌نژاد عوض کرد. سرمربی سپاهان با این تصمیم سعی کرد از قدرت پا به توپ و تکنیک احمدزاده برای باز کردن خط دفاعی چند لایه نفت مسجد سلیمان استفاده کند. این تصمیم مورایس سبب شد تا گل اول سپاهان که به ثمر رسیدن آن اهمیت بسزایی برای بازی با آرامش سپاهان در ادامه مسابقه داشت با پاس موج‌دار احمدزاده به داخل محوطه جریمه حریف شکل بگیرد. 

احمدزاده پس از گل اول سپاهان با اعتماد به نفس بیشتری توانست از توانایی‌هایش استفاده کند و در یک صحنه کنترل زیبای او در کنار خط طولی روی یک پاس قطری با روی پای راست یکی از زیباترین صحنه‌های مسابقه را رقم زد.

البته که در جریان پیروزی 4 گله برابر نفت مسجد سلیمان تمام تقریبا می‌توان گفت اکثریت غریب به اتفاق بازیکنان سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشتند ولی احمدزاده را با آن حرکت‌های درعرض و در طولی که داشت و مدافعان حریف را سردرگم و کلافه کرد می‌توان جزو بهترین‌های تیم قرار داد.