یو لیان نا گل زمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌های ممکن فاتح جام قهرمانی شود.

نا گل زمان: امیدوارم بیشترین تعداد جام ممکن را ببریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از روز جمعه در دیداری حساس و جذاب بار دیگر رقابت‌های بوندسلیگا را آغاز خواهد کرد و به مصاف لایپزیش خواهد رفت. 

آنها در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به فرایبورگ رده دومی در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند و در لیگ قهرمانان نیز موفق شدند به مرحله یک هشتم صعود کنند و حالا باید روبرو پاری سن ژرمن قرار بگیرند. 

بایرن در این فصل در مقطعی با فراز و نشیب بسیاری روبرو شد اما پیش از شروع جام جهانی 2022 قطر موفق شد بار دیگر به ثبات همیشگی دست پیدا کند و صدر جدول بوندسلیگا را از سایر رقبا پس بگیرد و هواداران این تیم امیدوار هستند که این شرایط پس از آغاز مجدد رقابت‌ها با پایان یافتن جام جهانی نیز ادامه پیدا کند. 

ناگلزمان در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن کریسمس برای هواداران این باشگاه منتشر کرد نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند تیمش را به قهرمانی در تمامی رقابت‌هایی که در آن حضور دارند برساند. 

این مربی جوان آلمانی در این باره به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت:« من فکر می‌کنم که ما فوتبالی فوق العاده را در نیم فصل اول سپری کردیم، هرچند باید بپذیریم که کمی افت کرده بودیم. ما دیدارهای بسیاری خوبی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان انجام دادیم. کریسمس و سال نوی خوبی برای همه آرزو دارم. امیدوارم که بتوانیم بیشترین تعداد جام ممکن را در کنار هم به دست آوریم.»