کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور در دیدار هفته سیزدهم مقابل هوادار سیصدمین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، این بازیکن 36 ساله فوتبال خود را از مازندران آغاز کرد و با شموشک نوشهر بود که در سال 1383 وارد چرخه فوتبال حرفه‎‌ای ایران شد. او در ادامه به فجرشهید سپاسی پیوست و مدتی را هم در نساجی مازندران پشت سر گذاشت تا سال‌های اولیه دوران حرفه‌ای او در این سه باشگاه سپری شده باشد.

شیری که نامی برای خود دست و پا کرده بود در ادامه به سایپا پیوست و 7 سال مداوم در اردوی نارنجی‌پوشان تهرانی حضور داشت تا به یکی از باثبات‌ترین بازیکنان این باشگاه تبدیل شود.

درنهایت او از سال 2018 به نساجی مازندران پیوست و حالا 5 سالی می‌شود که در این تیم حضور دارد تا در سال‌هایی که این تیم پس از 24 سال به لیگ برتر بازگشته و برای اولین مرتبه قهرمان جام حذفی شده، او کاپیتان قرمزپوشان قائمشهری باشد.

اما نکته ویژه درباره شیری اینکه این بازیکن در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دوره بیست و دوم با حضور در مقابل هوادار در ورزشگاه خاطره‌انگیز دستگردی سیصدمین بازی خود را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ثبت کرد تا به عنوان یکی از شاخص‌ترین بازیکنان حاضر در این مسابقات نامش را ثبت و ضبط کند.

البته این بازیکن همچنان راهی طولانی برای رسیدن به رکورد بیشترین بازی در تاریخ لیگ برتر دارد که با 463 حضور در اختیار سیدجلال حسینی مربی این روزهای پرسپولیس است.