خوشحالی فرهاد مجیدی از گل زیبای احمد عامر، در دقایق پایانی به خاطره ای تلخ برای او تبدیل شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در این فصل از رقابت های لیگ امارات، با میدان دادن به چند بازیکن جوان، زمینه درخشش آنها را فراهم کرد. یکی از این نفرات، احمد عامر 24 ساله است که فصل بسیار خوبی را در کلباء سپری می کند و حتی برای دیدار دوستانه با آرژانتین، به تیم ملی امارات میز دعوت شد. او روز گذشته نیز یک گل زیبا را به ثمر رساند.

پس از اینکه پنیل ملاپا یک ضربه پنالتی را از دست داد، مجیدی تصمیم به تعویض او گرفت و احمد عامر را به زمین مسابقه رفت. این بازیکن پس از چند دقیقه، با یک ضربه ایستگاهی راه دور و تماشایی، دروازه خورفکان را باز کرد تا فرهاد مجیدی از این تعویض طلایی خود به وجد بیاید.

حضور خورفکان در رتبه یازدهم از جدول چهارده تیمی و همچنین برگزاری این بازی در زمین اتحاد کلباء و حمایت تماشاگران، باعث شده بود تا همه در انتظار پیروزی ببرها باشند و شوت فوق العاده احمد عامر، زمینه را برای پیروزی تیم مجیدی فراهم کرده بود.

پس از گلی که بازیکن تعویضی کلباء به ثمر رساند، فرهاد که سر از پا نمی شناخت، در کنار زمین شروع به دویدن کرد و به مانند روزهایی که خودش در زمین فوتبال گلزنی می کرد، به هوا پرید و از گل نخست تیمش خوشحال بود. شاید بخش عمده شادی او، به ثمر نشستن تغییری باشد که در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود.

بعد از اینکه سرمربی ایرانی و جوان کلباء چند متری را در کنار زمین و لب خط دوید، با مشت های گره کرده به سمت نیمکت تیمش دوید و این بار نوبت به یکی از اعضای نیمکت نشین کلباء رسید تا مجیدی، خوشحالی اش را با او تقسیم کند و این فرد، فرهاد را در آغوش گرفت.

در ادامه نیز، یک چهره آشنا به سمت فرهاد رفت. امیر مرتضایی، آنالیزور فصل گذشته استقلال که در زمان حضور استراماچونی هم در این تیم حضور داشت و در ابتدای فصل به کادر فنی الاتحاد کلبا اضافه شده، در کنار مجیدی از گلزنی احمد عامر خوشحال بود و این گلزنی را به سرمربی تیمش تبریک گفت.

کارگردان های تلویزیونی امارات که نشان داده اند علاقه خاصی به شکار لحظات جنب و جوش فرهاد در کنار زمین دارند، پیش از گل اول بازی نیز تصاویر روپایی زدن های سرمربی جوان کلباء را به نمایش گذاشتند و حتی گزارشگر شبکه دبی الریاضیة را نیز وادار به واکنش کرد و او گفت که مجیدی توانایی هایش را در کنار زمین نیز نشان می دهد.

با این حال، اتفاقات پایان بازی بر وفق مراد تیم مجیدی رخ ندادند. او که تیمش در بازی با عجمان نیز در دقیقه 95 دروازه اش را باز شده دیده بود و شکست تلخی را متحمل شده بود، این بار اما در لحظات پایانی بازی، یک پیروزی مهم را از دست داد. یک ارسال از سمت راست، غافلگیری خط دفاعی و عدم یارگیری با مهدی عبید، باعث شد تا او در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه 90+12 نیز روی اشتباه خط دفاعی و دروازه بان، خورفکان به گل دوم رسید تا تیم فرهاد، پیروزی را با شکست عوض کند.

ویدیوهای روپایی زدن و شادی فرهاد مجیدی پس از گلزنی تیمش، به سرعت در فضای مجازی امارات و رسانه های این کشور وایرال شد. شادی که در نهایت با خوشحالی او در پایان بازی همراه نگردید.