مدافع با تجربه صنعت می گوید حقشان در برابر استقلال شکست نبود.

ساکی: وی ای  آر بود به استقلال نمی‌باختیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه "، صنعت نفت آبادان علی‌رغم نمایش خوبی که ارائه داد، مقابل استقلال متحمل شکست شد.

حسین ساکی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی قابل قبولی انجام دادیم و اصلا حق ما شکست نبود، عادلانه‌ترین نتیجه مساوی بود که متاسفانه دست خالی از زمین خارج شدیم اما همین که توانستیم قدرتمان‌ را نشان دهیم، قابل تحسین بود.

وی در مورد قضاوت داور ادامه داد: همه دیدند که تیم حریف باید ده نفره می‌شد اگر این اتفاق رخ می‌داد، به طور کلی روند بازی تغییر می‌کرد، پنالتی استقلال به هیچ وجه صحیح نبود، اگر  var وارد فوتبال ایران شود، به نفع همه است و حق هیچ تیمی ضایع نمی‌شود.

این بازیکن درباره دیدار هفته آتی تیمش برابر ذوب آهن عنوان کرد: برای برد به اصفهان می‌رویم، انشاالله بتوانیم این سه امتیاز شیرین را بگیریم، اگر مصدومان و بازیکنان جدید اضافه شوند، شرایط تیممان  بهتر خواهد شد.

ساکی در خصوص کار با تاوارس برزیلی نظرش را اینگونه بیان کرد: ادسون تاوارس مربی بسیار باتجربه و بادانشی است، بعد از آمدن ایشان شکل و روند بازی تیم کاملا تغییر کرد و همه متوجه این اتفاق شدند. امیداورم نکات زیادی یاد بگیریم و به صنعت‌نفت کمک کنیم.

وی در پایان درباره اینکه صنعت‌نفت می‌تواند به بقای خود در لیگ برتر ادامه دهد افزود: شک نکنید تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا صنعت‌نفت که تمام دلخوشی مردم آبادان است را در لیگ نگه داریم اما نیازمند کمک و توجه مسئولین نیز هستم، تمام مجموعه نفت دست به دست هم دادند که اتفاقات خوبی رقم بزنند.