بعد از بازگشت به ترکیب اصلی، بازیکن باتجربه سرخپوشان امیدوار است این روند را در رقابتی سخت حفظ کرده و بتواند در تیم تاثیرگذار ظاهر شود.

نعمتی: بازی مقابل  تیم های قلعه نویی همیشه سخت است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که در دوره‌ای به آچار فرانسه پرسپولیس تبدیل شده بود و در پست‌های مختلف از سوی کادر فنی بکار گرفته می‌شد. نعمتی اما بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشت، رفته رفته از جایگاه ثابتی که در اختیار داشت دور شد. او در بازی قبلی و برابر تیم سابق خود بار دیگر در ترکیب فیکس حاضر شد.

نعمتی درباره بازگشت به ترکیب اصلی گفت: من همیشه برای کمک به پرسپولیس حاضر هستم. فوتبال یک بازی تیمی است و مسلما در تیمی مثل پرسپولیس نیز کار سخت است و همه با انگیزه و توان بالا در تلاش هستند تا به بهترین شکل در ترکیب حاضر شده و به تیم کمک کنند. خوشحالم که به ترکیب برگشتم و امیدوارم این روند را حفظ کنم.

وی ادامه داد: خیلی امیدوار بودم که موفق به شکست پیکان شویم و جایگاه خودمان را در صدر محکم‌ تر کنیم. متاسفانه نشد به نتیجه بهتر از مساوی برسیم. باید به تیم حریف هم تبریک بگویم. آنها خیلی خوب و جنگنده ظاهر شدند. دو بازی سخت در ادامه خواهیم داشت. باید خیلی سخت تلاش کنیم تا از این دو بازی هم با نتیجه مناسب خارج شویم. امتیازات نیم فصل اول کمک زیادی خواهد کرد تا به هدف نهایی خودمان نزدیک شویم.

نعمتی که در مقطعی به دلیل نیاز تیم در خط حمله نیز به کار گرفته شده بود درباره جدایی لوکادیا گفت: خب این مساله تصمیم شخصی این بازیکن بود. مسلما باشگاه و خود این بازیکن باید درباره آن صحبت کنند. من قبلا هم گفتم که ما یک تیم هستیم. در نهایت هم بازیکنان برای حضوری طولانی مدت در یک باشگاه نیستند. هرچند این جدایی خیلی عجیب و حتی ما را هم شوکه کرد. با این حال پرسپولیس اسطوره‌های بزرگی دارد و باید شان این باشگاه حفظ شود. پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد. چه با لوکادیا و چه هر بازیکنی دیگری که بیایند و بروند.

هافبک شماره 88 سرخپوشان در ادامه صحبت‌هایش در این خصوص گفت: اکنون دیگر بازیکنان در تلاش هستند تا این خلا را پر کنند. عبدی، پاکدل و هر بازیکن دیگری که در این پست هست باید تلاش بیشتری داشته باشد. برای دیگر پست‌ها هم همینطور است. همگی ما وقتی در زمین حاضر می‌شویم به دنبال بهترین نمایش خودمان هستیم. اینکه باشگاه در نقل و انتقالات چه تصمیمی خواهد گرفت را نمی‌دانم. این تصمیمی است که مسلما باشگاه و آقای گل محمدی خواهند گرفت و بهتر می‌توانند درباره آن صحبت کنند. وظیفه ماست که طبق تصمیم کادرفنی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نعمتی درباره بازی حساس مقابل گل گهر سیرجان نیز اینطور گفت: یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود. آقای قلعه نویی تیمی قابل احترام دارد. آنها اکنون جزو مدعیان هم هستند. نتیجه این بازی تاثیر زیادی در قهرمانی نیم فصل نیز خواهد داشت. یکی از چالشی‌ترین بازی‌های ما خواهد بود و باید به بهترین شکل برابر حریف قرار گیریم و با تمرکز بالا به دنبال دستیابی به اهداف خودمان باشیم. کسب برد مقابل تیم‌های آقای قلعه نویی سخت اما برای ما به عنوان پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود.