ستاره خط حمله سیتی بعد از بریس مقابل لیدز اعلام کرد که بعد از تعطیلات اخیر بیش از همیشه مشتاق گلزنی است.

خط و نشان هالند: گرسنه تر و آماده تر از  همیشه ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی منچسترسیتی و لیدزیونایتد که با برتری سه بر یک شاگردان پپ به پایان رسید، ارلینگ هالند دو گل زد تا شمار گل های خود در لیگ جزیره را به 20 برساند؛ او این تعداد گل را در 14 بازی به ثمر رسانده تا همه را شگفت زده کند. ستاره خط حمله سیتی بعد از بازی از اشتیاق بالاتر خود برای گلزنی و درخشش خبر داد.

او گفت: هدفی دارم که نمی توان آن را فاش کنم. من داخل رختکن گفتم که می توانستم پنج گل بزنم اما مهم این بود که توانستیم بازی را ببریم.

مهاجم سیتی افزود: اکنون آرسنال را بالاتر از خود می بینیم و باید این تیم را بگیریم. من هم به عنوان مهاجم باید گل های بیشتری بزنم. همان طور که گفتم می توانستم گل های بیشتری بزنم ولی خب زندگی همین است و باید بیشتر تمرین و تلاش کنم.

هالند که به دلیل عدم حضور نروژ در جام جهانی، این مسابقات را از خانه تماشا کرد در خصوص این وضعیت گفت: من در خانه بودم و کمی هم عصبانی که چرا در جام جهانی حضور ندارم. البته در این مدت باتری هایم را خوب شارژ کردم. تماشای گلزنی دیگران برای پیروزی در جام جهانی باعث تحریک، انگیزه و عصبانیت من شد؛ حالا گرسنه تر و آماده تر از همیشه هستم.

او در مورد پیروزی مقابل لیدز یونایتد در الندرود گفت: پدر و مادرم امروز در ورزشگاه بودند و این یک لحظه خاص در زندگی من بود. از این بابت خوشحالم. وقتی جوان تر بودم، یک پیراهن ایریک باکه در اتاقم داشتم و یک پیراهن پدرم. در دیوانه وارترین فانتزی خودم هم نمی توانستم به حضور در الندرود و گلزنی برای سیتی مقابل لیدز فکر کنم.