فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی بارسلونا، از وضعیتش در نوکمپ راضی نیست و تاتنهام برای جذب او اقدام کرده است.

پیشنهاد رسمی تاتنهام برای هافبک بارسلونا رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، فرانک کسیه 25 ساله در تابستان با انتقالی آزاد از آث میلان به جمع بلوگرانا پیوست و حالا پس از گذشت فقط چند ماه، از وضعیتی که در تیم ژاوی دارد راضی نیست.

فرانک کسیه از بازیکنان کلیدی استفانو پیولی محسوب می شد و نقش مهمی هم در قهرمانی اسکودتوی فصل گذشته میلان ایفا کرده بود. با وجود میل و علاقه ای که کادرفنی و مدیریتی میلان به خصوص پائولو مالدینی به تمدید با او داشت، کسیه به هواداران روسونری پشت کرد و بدون اینکه پولی از این انتقال عاید میلان شود، راهی بارسا شد.

پس از گذراندن یک پیش فصل خوب با بارسا، کسیه در این فصل به سختی توانسته در ترکیب اصلی تیم ژاوی جای بگیرد و اکثر دیدارها را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است.

او تا اینجای کار فقط در چهار دیدار در ترکیب ثابت حضور داشته که دو دیدار مربوط به لالیگا و دو دیدار دیگر نیز در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا هم مشکلی با جدایی بازیکنی که رایگان جذب کرده ندارد و گویا پیشنهادی 15 میلیون یورویی هم برای او رسیده است. اسپورت امروز نوشت تاتنهام حاضر است برای خرید کسیه 15 میلیون یورو هزینه کند. این انتقال می تواند در تجدیدنظر روی قرارداد رونالد آرائوخو، گاوی و بالده و افزایش دستمزدشان نیز تاثیرگذار باشد و به همین دلیل بارسا مخالف انتقال کسیه نیست. باید دید مذاکرات دو باشگاه چگونه پیش خواهد رفت.