با شروع سال 2023، فوتبال آسیا در آستانه رویدادهای زیادی است که در طی آن بازیکنان جوان زیادی با آینده درخشان ظاهر خواهند شد.

تمجید AFC از الله یار: عملکرد او را امسال تماشا کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت شروع سال 2023 میلادی به معرفی یازده بازیکنی پرداخته که به دنبال درخشش در سال های آتی هستند و به عنوان ستاره های آینده این قاره به پیشرفت حرفه ای خود ادامه می دهند.

این وب سایت همچنین با معرفی اجمالی این بازیکنان، از مخاطبین خود خواسته تا در رای‌گیری شرکت کرده و نظر خودشان در مورد درخشان‌ترین بازیکن سال 2023 از این جمع را ثبت کنند.

نکته جالب این لیست، حضور اللهیار صیادمنش، ستاره ایرانی شاغل در چمپیونشیپ انگلستان است که سایت AFC به تمجید از او پرداخته است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این بازیکن نوشته است:" اللهیار صیادمنش، ستاره ایرانی، شاید ثابت‌شده‌ترین بازیکن این لیست باشد، اما وینگر 21 ساله همچنان منتظر است تا در سال 2023 دستاوردهای بیشتری داشته باشد، چرا که شانس حضور با تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر را بر اثر مصدومیت از دست داد."

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین، نوید رقابت اللهیار با طارمی و آزمون برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت ایران را داده و نوشته است:" حالا پس از ریکاوری از مصدومیت، این بازیکن مشتاق است تا بازی های بیشتری را در باشگاهش انجام دهد تا به آرزوی خود یعنی رقابت با مهدی طارمی و سردار آزمون برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا برسد."